R2D2 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Smakade den när jag var i England för några månader sen. Gillade det extremt första gången, köpte 2 flaskor och då hatade jag det. Beror nog på vilket humör jag är på eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Har du smakat riktigt cherry coke? smakar inte ett dugg likt dr pepper eller har du smakat fejknickaren som finns i sverige? den smakar ju bara rutten gurka den i usa är god.. och dr pepper är god, men dom smakar inte lika EDIT: går det att köpa rootbeer i sverige?? Har smakat alla sorter, både den äkta och den tyska och den svenska som fanns en kort period. Den äkta (som är den enda jag vet var man får tag på i sverige) är mycket likt Dr pepper i smaken. och visst dr pepper är inte gott att sörpla i sig liter efter liter, men en burk i veckan så man hinner bli lite sugen mellan varje så sitter det perfekt. Förövrigt finns RootBeer, MountainDew, Äkta cherry coke och en massa annan utländsk dryck på "The english shop" i söderhallen (gallerian vid medborgarplatsen i stockholm) där kan man även inhandla Spam och en jävla massa skumma amerikanska frukost "flingor". Fövrigt anser jag att körsbär är otroligt underskattat i läsk, "Mountain Dew code red" (smakar som sprite med socker och körsbär) är den godaste läsk som finns. Redigerad 10 januari, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Tycker det har en smak av marsipan typ. Gott är det inte iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Smakade Dr.Pepper för ett bra tag sen och tyckte det smakade gammal anka . Men efter ha läst första inlägget så har jag blivit sugen igen på att köpa en burk eller flaska och testa .. Återkommer med bedömning ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Har smakat alla sorter, både den äkta och den tyska och den svenska som fanns en kort period. Den äkta (som är den enda jag vet var man får tag på i sverige) är mycket likt Dr pepper i smaken. och visst dr pepper är inte gott att sörpla i sig liter efter liter, men en burk i veckan så man hinner bli lite sugen mellan varje så sitter det perfekt. Förövrigt finns RootBeer, MountainDew, Äkta cherry coke och en massa annan utländsk dryck på "The english shop" i söderhallen (gallerian vid medborgarplatsen i stockholm) där kan man även inhandla Spam och en jävla massa skumma amerikanska frukost "flingor". Fövrigt anser jag att körsbär är otroligt underskattat i läsk, "Mountain Dew code red" (smakar som sprite med socker och körsbär) är den godaste läsk som finns. Måste fan dit och testa rootber och Mountain Dew Har de Faygo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Måste fan dit och testa rootber och Mountain Dew Har de Faygo? Skulle inte förvåna mig, dom har två eller tre kylskåp fyllda med utländs dyck, typ 2 rader per dryck så det är väll runt 30 sorters läsk dom har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jolt är så in i helvetes äckligt... Blä, säger jag... blä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jolt är så in i helvetes äckligt... Blä, säger jag... blä! Jolt é god. Känner inga fel där. Dr Pepper har ja' aldrig smakat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Måste fan dit och testa rootber och Mountain Dew Har de Faygo? Rootber och Mountain Dew finns inte här.. Har letat på tre Torg! JÄVLA SKÅNE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 JÄVLA SKÅNE Ja, fyfan. Det förklarar det mesta =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Rootber och Mountain Dew finns inte här.. Har letat på tre Torg! JÄVLA SKÅNE Ja, och det värsta är att de flesta skåningar vill förenas med Nazidanmark... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja, och det värsta är att de flesta skåningar vill förenas med Nazidanmark... Det är väll bara bra? =) Nu kommer det bli fett skånebråk. Delle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja, och det värsta är att de flesta skåningar vill förenas med Nazidanmark... Menar du att alla danskar är nazis eller att jorden och träden är nazis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Uhh, köpte en flaska idag.. Och det smakade fan värre än första gången jag drack det.. Eftersmaken smakar som någon förbannat äcklig medicin jag drack när jag var liten, men kommer inte på vilken .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Menar du att alla danskar är nazis eller att jorden och träden är nazis? Hört talas om den Danska regeringens flyktingpolitik? Tyskland kallades Nazityskland för att dess ledare var nasse, och för att folket i stor utsträckning också var det. Alltså kallar jag det för Nazidanmark. Och nej, dom ska inte få förstora sitt rike, i alla fall inte utan att vi gör motstånd! I och för sig är de flesta skåningar jag känner fjortisar och/eller nassar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hört talas om den Danska regeringens flyktingpolitik? Tyskland kallades Nazityskland för att dess ledare var nasse, och för att folket i stor utsträckning också var det. Alltså kallar jag det för Nazidanmark. Och nej, dom ska inte få förstora sitt rike, i alla fall inte utan att vi gör motstånd! I och för sig är de flesta skåningar jag känner fjortisar och/eller nassar... Lugna dig din galning. Jag gissar på att Danmark inte vill ta över världen och anfalla allihop. Ingen av mina släktingar är nazis, en av dem har en afrikansk fru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Lite offtopic JAg smakade den i italien för typ 4-5 år sedan då var det riktigt jävla äckligt har inte smakat sen dess men ska nog smaka nu snart, ni har rätt man blev förvånad jag trodde det var cola men det var det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Nu kom jag på vad det smakar. Grumme Tvättsåpa! Har jag inte rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Nu kom jag på vad det smakar. Grumme Tvättsåpa! Har jag inte rätt? VEt inte brukar inte dricka tvättsåpa :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 JÄVLA SKÅNE JÄVLA GAY som snackar skit om skåne kom hit så ska du få en kotte i hövvet. *pratar skånska* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts