Jump to content

Dr Pepper.

Perlan
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har du smakat riktigt cherry coke? smakar inte ett dugg likt dr pepper  :lol:  eller har du smakat fejknickaren som finns i sverige? den smakar ju bara rutten gurka  :lol:  den i usa är god.. och dr pepper är god, men dom smakar inte lika  :lol:

EDIT: går det att köpa rootbeer i sverige??

Har smakat alla sorter, både den äkta och den tyska och den svenska som fanns en kort period. Den äkta (som är den enda jag vet var man får tag på i sverige) är mycket likt Dr pepper i smaken. och visst dr pepper är inte gott att sörpla i sig liter efter liter, men en burk i veckan så man hinner bli lite sugen mellan varje så sitter det perfekt. Förövrigt finns RootBeer, MountainDew, Äkta cherry coke och en massa annan utländsk dryck på "The english shop" i söderhallen (gallerian vid medborgarplatsen i stockholm) där kan man även inhandla Spam och en jävla massa skumma amerikanska frukost "flingor".

Fövrigt anser jag att körsbär är otroligt underskattat i läsk, "Mountain Dew code red" (smakar som sprite med socker och körsbär) är den godaste läsk som finns.

Redigerad av Wallemart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har smakat alla sorter, både den äkta och den tyska och den svenska som fanns en kort period. Den äkta (som är den enda jag vet var man får tag på i sverige) är mycket likt Dr pepper i smaken. och visst dr pepper är inte gott att sörpla i sig liter efter liter, men en burk i veckan så man hinner bli lite sugen mellan varje så sitter det perfekt. Förövrigt finns RootBeer, MountainDew, Äkta cherry coke och en massa annan utländsk dryck på "The english shop" i söderhallen (gallerian vid medborgarplatsen i stockholm) där kan man även inhandla Spam och en jävla massa skumma amerikanska frukost "flingor".

Fövrigt anser jag att körsbär är otroligt underskattat i läsk, "Mountain Dew code red" (smakar som sprite med socker och körsbär) är den godaste läsk som finns.

Måste fan dit och testa rootber och Mountain Dew ;)

Har de Faygo?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du att alla danskar är nazis eller att jorden och träden är nazis?

Hört talas om den Danska regeringens flyktingpolitik?

Tyskland kallades Nazityskland för att dess ledare var nasse, och för att folket i stor utsträckning också var det.

Alltså kallar jag det för Nazidanmark.

Och nej, dom ska inte få förstora sitt rike, i alla fall inte utan att vi gör motstånd!

I och för sig är de flesta skåningar jag känner fjortisar och/eller nassar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hört talas om den Danska regeringens flyktingpolitik?

Tyskland kallades Nazityskland för att dess ledare var nasse, och för att folket i stor utsträckning också var det.

Alltså kallar jag det för Nazidanmark.

Och nej, dom ska inte få förstora sitt rike, i alla fall inte utan att vi gör motstånd!

I och för sig är de flesta skåningar jag känner fjortisar och/eller nassar...

Lugna dig din galning. Jag gissar på att Danmark inte vill ta över världen och anfalla allihop. Ingen av mina släktingar är nazis, en av dem har en afrikansk fru.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor