Azore Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ja, Jolt innehåller väldigt mycket koffein. Det står tillochmed på burken Har aldrig smakat Jolt. Vad är det som är så mycket godare med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Har aldrig smakat Jolt. Vad är det som är så mycket godare med den? Man blir pigg och det brusar mindre än vanlig cola sa min kompis, Han hade hittat det i en butik tyfligen Heller aldrig smakat Redigerad 9 januari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Usch, Dr. Pepper smakar tandkräm. Redigerad 9 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Flaming Dr Pepper Detta är en intressant (och oprövad) drink. Enligt de som vet ska den smaka precis som Dr Pepper. Ingredienser: * Halvmörk öl * Amaretto * Kahlúa * "151 proof" rom Öl, mandellikör, kaffelikör och rom... det förklarar ju precis hur jävla äklig dr.pepper är http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1Hivernal-083/icon8.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 <3 Dr. Pepper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Dr Pepper är det äckligaste som finns eller inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Smakar ju precis som cherry coke? och det är fan bland det godaste som finns. Håller med om att det är en missförstådd dryck, såklart det bli äckligt om man förväntar sig cola?. Expriment: ta någon färglös kolsyrad läsk(sprite, sockerdricka, vad som helst) häll det i en tom cola flaska, droppa i lite svart karamellfärg tills det ser ut som äkta cola... ställ in flaskan i kylen hos nån kompis som gillar cola OCH den dryck det egentligen är, tror ni då han tycker det är äckligt för att han förväntade sig cola eller tycker det är gott för att han gillar det som det egentligen är? kan också göras så att om man har en ovetande kompis på besök, när han ber om ett glas cola ger man honom den här blandningen (kanske enklare att genomföra). DR. PEPPER FOR LIFE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tror att jag drack en Dr. Pepper för längesen men jag kommer inte ihåg hur det smakade. Underbart inlägg i debatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Är det Dr. Pepper som smakar typ som Marsipan/mandelmassa? Och rootbeer som smakar "Jenka" på burk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Är det Dr. Pepper som smakar typ som Marsipan/mandelmassa? Och rootbeer som smakar "Jenka" på burk? Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Smakar ju precis som cherry coke? och det är fan bland det godaste som finns. Har du smakat riktigt cherry coke? smakar inte ett dugg likt dr pepper eller har du smakat fejknickaren som finns i sverige? den smakar ju bara rutten gurka den i usa är god.. och dr pepper är god, men dom smakar inte lika EDIT: går det att köpa rootbeer i sverige?? Redigerad 10 januari, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 EDIT: går det att köpa rootbeer i sverige?? Om Rootbeer smakar Jenka på burk har jag nog druckit den. Köpte den i en turkaffär här i sweden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Smakar ju precis som cherry coke? och det är fan bland det godaste som finns. Håller med om att det är en missförstådd dryck, såklart det bli äckligt om man förväntar sig cola?. Expriment: ta någon färglös kolsyrad läsk(sprite, sockerdricka, vad som helst) häll det i en tom cola flaska, droppa i lite svart karamellfärg tills det ser ut som äkta cola... ställ in flaskan i kylen hos nån kompis som gillar cola OCH den dryck det egentligen är, tror ni då han tycker det är äckligt för att han förväntade sig cola eller tycker det är gott för att han gillar det som det egentligen är? kan också göras så att om man har en ovetande kompis på besök, när han ber om ett glas cola ger man honom den här blandningen (kanske enklare att genomföra). DR. PEPPER FOR LIFE! Bra skrivet Ärligt talat så ska jag testa att blanda Fanta med svart karamellfärg Dr Pepper 4 Lajjf Btw.. Jag trodde Jolt skulle smaka godare... Doctorn är ju fett mkt godare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Är inte så nyfiken på Dr. Pepper. Minns att de övriga medlemmarna i min familj smakat nämnda dryck och gav det, som jag kommer ihåg, tummen ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 EDIT: går det att köpa rootbeer i sverige?? Det fanns förut i vissa butiker men jag tror dom har slutat sälja det. Men om du bor i Stockholm kan du kolla in den Amerikanska butiken i Gamla Stan. Dom brukar ha Rootbeer där, men om den skulle vara slut så pröva "Creme" det smakar som vanilj och är också riktigt gott. Det kan ju även finnas i någon "turkaffär" som IceCandy sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 EDIT: går det att köpa rootbeer i sverige?? Här i Skell så har de flesta affärer (Kvantum, Supermarket) en amerikansk mathylla med typ rootbeer, fluff och maple syrup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Och rootbeer som smakar "Jenka" på burk? Ja, det smakar skit. @ Benvit: Lönnsirap som vi säger på svenska (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Ja, det smakar skit. @ Benvit: Lönnsirap som vi säger på svenska (:!!! . Just det! Det är skitläskigt, ibland faller en del ord bara bort. Tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Just det! Det är skitläskigt, ibland faller en del ord bara bort. Tack tack. Blev lite osäker när jag skrivit om maple verkligen är lönn (:!!! . Men sedan kom jag och tänka på hockeylaget Toronto Maple Leafs som kommer från Kanada och dom har ju lönnblad så... Det löste sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag är jävligt less, för det finns inte ett enda ställe där dom har Dr.Pepper i hela min kommun, och mig veterligen inte i närliggande heller. Fanns en kiosk i stan där jag bor som sålde, men dom gick i konkurs, för att han som tog över då ägarna inte gjorde annat än att beställa "PC Gamer Special: GTA Vice City" i hundratals exemplar, och så lät han lösgodiset och läsken ta slut, samt nästan alla andra tidningar! Dr.Pepper ÄR INTE EN COLA. Det marknadsförs inte som en cola (som, exempelvis pepsi, som marknadsförs som Pepsi cola, trots att det inte står cola på burken), det heter inget med kola och smakar inte cola. Det smakar KANEL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts