Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Dr. Pepper är äkligt, och Carlsberg är danskt, inte svenskt Det é svenskt från början KalleR-pånken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Det é svenskt från början KalleR-pånken. Nej Carlsberg grundades av en dansk. En annan kul grej är att i dom tidiga dagarna hade carlsberg en swastika på etiketten: http://www.wongoz.com/images/tr-copenhagen...bergbottles.jpg http://www.artstamps.dk/images/Bindesboell-Carlsberg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nej Carlsberg grundades av en dansk. En annan kul grej är att i dom tidiga dagarna hade carlsberg en swastika på etiketten: http://www.wongoz.com/images/tr-copenhagen...bergbottles.jpg http://www.artstamps.dk/images/Bindesboell-Carlsberg.jpg Jaså. Att ni kunde va' duktigare än den store Bobbo Viking *Klapp på huvudet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Så jaevla mumma är det, inget går upp mot en kall Dr pepper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Faktiskt aldrig smakat, vad innehåller det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Faktiskt aldrig smakat, vad innehåller det? Sötningsmedel, kolsyrat vatten, färgämnen, och lite annan skit som man blir fet av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag älskar läskdrycken Dr.Pepper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Faktiskt aldrig smakat, vad innehåller det? Tänk dig kola med en smak av körsbär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 DrP ska drickas på börk Btw är Jolt för såna som inte gillar spelet/filmen/waevva tillräckligt mkt för att vara koncentrerad på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Har smakat den en gång bara. Tyckte det smakade Penicillin om jag minns rätt. Jolt cola är jag intresserad av. har hört mycket om den. Bla. att den innehåller mycket coffein. Den vill jag smaka. Kanske på DH!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Önskar jag hade lite jävla Dr. Pepper nu. Skitbra dricka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Har smakat den en gång bara. Tyckte det smakade Penicillin om jag minns rätt. Jolt cola är jag intresserad av. har hört mycket om den. Bla. att den innehåller mycket coffein. Den vill jag smaka. Kanske på DH!? Den är bajsgod Köpte en platta för nån vecka sen. Den gick slut på nåra lan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Damn dr.pepper är en av de äckligaste jag någonsin smakat, 99% rent sprit smakar fan bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Testade en dr.pepper en gång... Smakade.. Sa fy fan vad äckligt. Smakade igen (ville inte slösa bort min 5:a) tyckte den smaka skit. Gav den te min kompis han ville inte heller ha den så vi slängde skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Det funkar väl. Men jag föredrar "Root Beer" och "Cream" som också är ifrån USA. Fast alla drycker om görs i USA är så jäkla söta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hatar den vidriga vätskan. Testade att köpa den en gång men kastade skiten efter att ha fått i mig några droppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Den där läsken är som jag sa, en Älskad eller HATAD dryck. Om ni pallar, så kan ni ju läsa Lite om läsken http://www.fatbankroll.nu/showarticle.php3?id=1018789777 ÄLSKA DR PEPPER ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag vet inte om jag druckit den någon gång. Säljs den någonstans i götebörg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Har inte smakat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Har smakat den en gång bara. Tyckte det smakade Penicillin om jag minns rätt. Jolt cola är jag intresserad av. har hört mycket om den. Bla. att den innehåller mycket coffein. Den vill jag smaka. Kanske på DH!? Ja, Jolt innehåller väldigt mycket koffein. Det står tillochmed på burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts