Pico Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hos oss så kostar 2 liter 10 kronor Importerat från tyskland.. 10 kr här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 10 kr här med. Säljer ni drycken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Köpte min första på burk, smakade lite sen åkte burken i soptunnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hatar du USA eller vad menar du? Och isåfall undrar jag varför. Varför skulle jag säga att jag hatar USA i en tråd som handlar om Dr. Pepper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Har testat det en gång efter att en kompis tjatade på mig lite, han är värsta Dr. Pepper lover. Men blir nog aldrig mer Dr. Pepper för min del, hatar marsipan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Dr.Pepper är den absolut äckligaste läsk jag har smakat. Påminner om alkoholfri likör med 1000 kilo socker I. Redigerad 8 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 I am teh no.1 Dr.Pepper-fan. Jag och doktorn har haft många fina stunder ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Dr.Pepper är den absolut äckligaste läsk jag har smakat. Påminner om alkoholfri likör med 1000 kilo socker I. Jo du skrev samma sak på förra sidan.. guldfisk ey? Vad är det för likör du druckit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Minns när jag provade det för första gången, trodde det var en cola (kollade inte så noga), och fick en rejäl chock! Nu är det väl ok, men jag dricker det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jolt FTW, Dr. Pepper låter som en Mad Scientist (stava) läsk som får hjärnan att växa, Och så smakar den sött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Varför skulle jag säga att jag hatar USA i en tråd som handlar om Dr. Pepper? Inte en aning, men "Hattar " förstog jag inte ett dugg utav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vadå ovanlig eller svår att få tag på eller vad du sa? här kan man köpa det överallt men skåne är ju "lite" annorlunda gott som satan är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Fick smaka av en kompis engång, trodde det skulle smaka cola men det gjorde det inte. Var nära att kasta iväg burken och säga att den måste ha gått ut "bästföre-datumet" Den är helt vidrig, hatar den. Redigerad 8 januari, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Inte en aning, men "Hattar " förstog jag inte ett dugg utav. Det är ett internet-skämt. 'Hattar' är 'hatar' fast slarvigt skrivet. Sen så är det en HATT bredvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tror att jag drack en Dr. Pepper för längesen men jag kommer inte ihåg hur det smakade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Smakade för något år sedan... Var inte så överdrivet gott... Ska nog smaka igen när jag är mer beredd på smaken... Rootbeer då? DET smakar tuggummi och flytande ruggummi är inget att ha . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det är ett internet-skämt. 'Hattar' är 'hatar' fast slarvigt skrivet. Sen så är det en HATT bredvid. Ja, det va' så roligt att ja' glömde å skratta men nu när jag förstått hur det riktigt ligger till så kan jag kanske bjuda på mig själv lite. Ha-ha-ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tycker inte om det, smakar bakfylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Dr. Pepper är äkligt, och Carlsberg är danskt, inte svenskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts