Jacker Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag, Curly, Tiger och Bubbli tänkte köra lite CO-OP i SWAT4. Men Bubbli dyker aldrig upp, så nu letar vi efter en ersättare. Helst någon runt 15-16 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Swat 4? Since when? Har 1, 2 och 3 samt 3:SP. Finns det en fyra? Skulle vara attans kul att vara med men jag har inte 4:an. Redigerad 8 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Swat 4? Since when? Har 1, 2 och 3 samt 3:SP. Finns det en fyra? Ja, det har funnits ett tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Får inte mitt mulitiplay att funka.När ja installerade spelet så frågade dom om ja ville installera gamespy.det gjorde ja inte.Måste ja registrera mig på gamespy för att kunna spela online??.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Well, lucky you att inge kunde :'( . Jag är här och ingen kan ta min plats . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts