sebbe947 Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Oh man! Jag vill också spela... :'( Kan inte... Kommer ihåg att det var ett Problem. Men vad det varför något problem kommer jag inte ihåg... Måste testa igen Lvl2, 78%. Tihi, kommer till och med ihåg det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag har nyss laddat ned det men när jag ska köra det så står det Cannotgeta file [vs.zip] ! det står om detta i readme men jag förstår inte ricktigt I can’t download vs.zip, or I have high latency / frequent disconnects from the server! Please check your firewall and router settings. War Rock requires you to open and allow TCP: 5340 and UDP: 5350. This may also be caused by proxy servers. Settings on your proxy server must allow traffic from http://patch.warrock.net. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Vilken level är ni på? Själv så är jag bara på lvl 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jag har nyss laddat ned det men när jag ska köra det så står det Cannotgeta file [vs.zip] ! det står om detta i readme men jag förstår inte ricktigt I can’t download vs.zip, or I have high latency / frequent disconnects from the server! Please check your firewall and router settings. War Rock requires you to open and allow TCP: 5340 and UDP: 5350. This may also be caused by proxy servers. Settings on your proxy server must allow traffic from http://patch.warrock.net. Testa att avinstallera spelet och ladda hem det igen. Det gjorde jag, funkade sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag har laddat ner spelet. Jag har också registrerat mig 2 gånger och jag har inte fått en activatition email än! Det har gått mer än 10 minuter! Hjälp? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag har laddat ner spelet. Jag har också registrerat mig 2 gånger och jag har inte fått en activatition email än! Det har gått mer än 10 minuter! Hjälp? :'( Kollat skräpposten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Har dom fått upp guild/clansystemet än på dethär eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Har dom fått upp guild/clansystemet än på dethär eller? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Japp! Ok, kanske ska börja lira igen då. Gaah, någon som vet nån FTP som är snabbare än download.com? Segt som attan. FZ funkar väl inte? Redigerad 17 november, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag fick den fungera...spelade det i några timmar. Ganska roligt...segt att sikta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts