Xennah Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Men asså.. Kan vi inte lira lite senare, vid 17.00, håller på att fixa en sak i buskarna.. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 ok Har du ingen MSN eller XFire så vi slipper spamma här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Har du ingen MSN eller XFire så vi slipper spamma här? MSN starocean123456@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Har kollat deras FAQ, deras forum funkar inte Och jag har detta problemet. det startar inte, eller jo. Kolla bilden. Hör musiken ett tag sen kommer denna pop up upp. Någon som vet hur man fixar det ? http://img148.imageshack.us/img148/9637/wrpbh1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Har kollat deras FAQ, deras forum funkar inte Och jag har detta problemet. det startar inte, eller jo. Kolla bilden. Hör musiken ett tag sen kommer denna pop up upp. Någon som vet hur man fixar det ? Installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Installera om? Jo, jag kommer det om inget annat funkar. Vill gärna undvika det, tar tid Letar efter andra lösningar just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Jo, jag kommer det om inget annat funkar. Vill gärna undvika det, tar tid Letar efter andra lösningar just nu Verkar som WarRock uppdateras eller något.. Funkar inte för mig heller, men jag fastnar redan på update saken Bara och vänta och se skulle jag tro.. Carl Johnson får inte igång sitt heller Redigerad 1 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Verkar som WarRock uppdateras eller något.. Funkar inte för mig heller, men jag fastnar redan på update saken Bara och vänta och se skulle jag tro.. Carl Johnson får inte igång sitt heller Hoppas det funkar ikväll iaf, för jag vill gärna spela WarRock ikväll. Hörde ju musiken för och fick lite nostalagi feeling ^^ Ah, ska lätt vara Combatant ibörjan och slakta allihop MOHAHAHAHAA Redigerad 1 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Det funkar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Det funkar nu! Just ätit pizza och sett film. Nu är det.... WarRock Visar bilder senare inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Just ätit pizza och sett film. Nu är det.... WarRock Visar bilder senare inatt Vad heter du? Tänkte vi kunde lira lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vad heter du? Tänkte vi kunde lira lite. Sakito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Suck... Jag vill oxå spela. Men har inte haft tid att ladda ned det än. Hinner jag så ska jag försöka fixa det under helgen iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Meeeen! Nu kan jag inte patcha.. "Cannot open a zip file [PF_2972_0.zip] ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Med lite övertalning körde jag WR med CJ. (xennah ^^) Han ägde mig mer eller mindre ibörjan men sedan fick man koll på det Har ju kommit massor nya banor man inte känner igen men, gamla banorna har man fortfarande koll på http://img507.imageshack.us/img507/8576/3214961056ge8.jpg http://img509.imageshack.us/img509/5958/321495245jw4.jpg Var kul CJ, lets do again some time... mother fucker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Med lite övertalning körde jag WR med CJ. (xennah ^^) Han ägde mig mer eller mindre ibörjan men sedan fick man koll på det Har ju kommit massor nya banor man inte känner igen men, gamla banorna har man fortfarande koll på Var kul CJ, lets do again some time... mother fucker Faen vad kul det var Jag ägde dig nästan hela tiden tills jag blev trött :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Längtar tills guild-systemet kommer Eller, längtar tills dom släpper fullversionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Längtar tills guild-systemet kommer Eller, längtar tills dom släpper fullversionen Håller med till 100%! på den. Kommer bli ett grymt spel, lätt. Får börja spela wr lite oftare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag postar en bild, resten får era sjuka fantasier göra... Ursäkta. Jag har laddat ner det och instalerat men när jag försöker starta kommer ett errormedelande upp.. Det står: *Cannot get a file [version.ini] ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ursäkta. Jag har laddat ner det och instalerat men när jag försöker starta kommer ett errormedelande upp.. Det står: *Cannot get a file [version.ini] ! Har du tankat från FZ? Tror deras fil inte funkar riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts