JSHC Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Klart den fungerar, man installerar.. Uppgraderar.. Spelar... OK, tänkte eftersom många har sagt att det kostar pengar o inte funkar osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Jag tankar.. Det är inte så att FZ's version inte fungerar då? Kanske är så, vet inte riktigt faktiskt. Det enda jag fick höra var "att det skulle börja kosta". Redigerad 29 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Kanske är så, vet inte riktigt faktiskt. Det enda jag fick höra var "att det skulle börja kosta". OK, hoppas inte på det, men det står iaf att det inte kommer kosta något i framtiden så.. Aja, jag ska inte säga något eftersom jag inte vet något om detta spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) OK, hoppas inte på det, men det står iaf att det inte kommer kosta något i framtiden så.. Aja, jag ska inte säga något eftersom jag inte vet något om detta spelet Hoppas verkligen det jag med. Men det bör ju vara gratis tycker man, eftersom det stog det t.o.m på deras hemsida. Redigerad 29 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Hoppas verkligen det jag med. Men det bör ju vara gratis tycker man, eftersom det stog det t.o.m på deras hemsida. Ja, och det är väl inte ofta självaste utvecklarna har fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Min polare bad mig att tanka det, han sa att det påminnde GunZ litegranna. Är det värt att testa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Min polare bad mig att tanka det, han sa att det påminnde GunZ litegranna. Är det värt att testa det? Jag rekommenderar det varmt! Enligt mig är det mkt roligare än liknande spel som BF2, CS, m.m. Som jag skrev tidigare. Redigerad 29 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Min polare bad mig att tanka det, han sa att det påminnde GunZ litegranna. Är det värt att testa det? Om du gillar battlefield är det nog värt att testa, jag har inte testat men ser fram emot det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ok, men battlefield är najs. Brukar köra Battlefield Vietnam ofta. Men då kanske man skulle försöka göra ett account då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Ok, men battlefield är najs. Brukar köra Battlefield Vietnam ofta. Men då kanske man skulle försöka göra ett account då. Gör så, skadar ju inte att testa iallafall.. OBS! Verkar vara så att FZ's installer inte är hel, alltså att filer fattas! Jag tankade från en annan mirror och det funkade. Så nu håller jag på att uppdatera Redigerad 29 augusti, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag har reggat mig på deras hemsida men jag får aldrig det där mailet! Finderar hårt på att byta till Gmail snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Jag har reggat mig på deras hemsida men jag får aldrig det där mailet! Finderar hårt på att byta till Gmail snart. Kollat skräp-posten? Har spelat lite nu, 17% Rätt skojj faktiskt Redigerad 30 augusti, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Tja, håller på att ladda ner nu. Det är så här varför det är gratis. Man kan köpa lite extra saker, och om man vill det ska gå fortare, så får man använda "cold hard cash" ^^ Så ah, är ju gratis på det viset då. Kommer komma med lite egna screenshots och sånt senare, tar en timma för att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Är level 2 nu iallafall Kör med min fin-fina AK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Har precis installerat o reggat mig. nån som har lust att köra lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Har precis installerat o reggat mig. nån som har lust att köra lite? Varför inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Varför inte Gör du en server då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Gör du en server då eller? Nää, kan inte, min router blockar det.. Och orkar inte greja med portar osså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Nää, kan inte, min router blockar det.. Och orkar inte greja med portar osså.. Ok Då gör jag en, namn gtasajten. server east_ny. Mission mode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Ok Då gör jag en, namn gtasajten. server east_ny. Mission mode Men asså.. Kan vi inte lira lite senare, vid 17.00, håller på att fixa en sak i buskarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts