Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Alltid Koreanerna som är först Sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ganska fräckt faktist Lvl 2 Starta ni en server.. Eller? isf. vad kommer den heta? Eller, ni kanske redan HAR gjort en? Orkade inte läsa alla posts.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Funkar det inte längre? Warrock alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Funkar det inte längre? Warrock alltså.. Antagligen kommer det kosta i framtiden eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Antagligen kommer det kosta i framtiden eller liknande. Well.. Så blev dom också giriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Det var bara en test period Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag planerar att köpa spelet men jag har ett problem när jag ska registrera mig så står det att man bör vara 13, jag är 13 men 93 finns inte som val WHAT to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag planerar att köpa spelet men jag har ett problem när jag ska registrera mig så står det att man bör vara 13, jag är 13 men 93 finns inte som val WHAT to do? Skriv upp på din mamma eller pappas namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag planerar att köpa spelet men jag har ett problem när jag ska registrera mig så står det att man bör vara 13, jag är 13 men 93 finns inte som val WHAT to do? Du 13?? trodde du var typ 17 Är inte det här spelet gratis längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Är inte det här spelet gratis längre? Nepp, det är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Har samma problem som darkfejs fast jag visste inte att det har börjat kosta pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Reggade mig nyss iaf.. Verkar inte kosta nått Laddar ner och ska se om de går att spela. Och om ni inte kan ge er ålder, varför inte bara skriva in nått annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Citerat från WarRocks FAQ: "War Rock is free to play, and free to download. That's right, it's free. You can play this game and make it to the top ranks, unlock weapons, etc. without ever paying a dime. When the game goes commercial, users will be able to purchase access to special benefits and features, but War Rock will continue to be free for all users." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Citerat från WarRocks FAQ: "War Rock is free to play, and free to download. That's right, it's free. You can play this game and make it to the top ranks, unlock weapons, etc. without ever paying a dime. When the game goes commercial, users will be able to purchase access to special benefits and features, but War Rock will continue to be free for all users." Men jag hört från iaf 2 stycken att det kostar.. konstigt. Kanske man skulle ladda ner detta igen då Ska nog göra det om par dagar, se hur bra folk är nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Är ju lite konstigt om deras egna FAQ har fel.. Redigerad 29 augusti, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Citerat från WarRocks FAQ: "War Rock is free to play, and free to download. That's right, it's free. You can play this game and make it to the top ranks, unlock weapons, etc. without ever paying a dime. When the game goes commercial, users will be able to purchase access to special benefits and features, but War Rock will continue to be free for all users." Det är ju... kanon! Har hört av flera jag med att det skulle börja kosta pengar, men aja, då ska man nog ta och fixa det då inom kort. Redigerad 29 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Är ju lite konstigt om deras egna FAQ har fel.. Vore ju gay, hoppas det är sant iaf för jag hade skitkul med warrock för när det hade precis kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Vore ju gay, hoppas det är sant iaf för jag hade skitkul med warrock för när det hade precis kommit Jag med. Var grymt roligt, bra mkt roligare än BF 2 och liknande, tyckte jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag med. Var grymt roligt, bra mkt roligare än BF 2 och liknande, tyckte jag iaf. Jag tankar.. Det är inte så att FZ's version inte fungerar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag tankar.. Det är inte så att FZ's version inte fungerar då? Klart den fungerar, man installerar.. Uppgraderar.. Spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts