iweX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag har det... Men jag bruka spela de först asmycket men nu e jag less det. Väntar på en Ny uppdatering.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Är det nån som spelar nu? Nej men jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Varför får man inte välja inställningar under Fx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Vet inte kan ändra det ingame vet inte om det gör skillnad men ändra kan man /o eller nåt sånt... glömt men kan ju kolla kontrollerna iaf så ser man hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) WarRock rekomenderas starkt. Det va Sikorka som tipsade mig om spelet . Den bästa barnan är Embelm eller Ohara Edit : Dock synd att man inte kan köpa vapern :'( Redigerad 11 januari, 2006 av darkfejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vapnen kommer ju snart och sen när dom fixat den buggen (eller lagg ?..) så man lyckas döda varandra hela tiden är det ju suveränt, skitbra spel rakt igenom bästa banan enligt mig är havana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Bästa banan e ju för fan Harbour_Ida De e en så länge en beta , de kommer säkert felera nya vapen och maps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Någon som vill lira sen när jag tankat det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Någon som vill lira sen när jag tankat det ? Kanske Själv tycker jag Ohara (Sniper Paradise) och Havanna är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Någon som vill lira lite?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag är på. Ska börja spela nu men kollar väl här nån gång då och då. Lägg upp server du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nån som vill lira nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Någon som vill lira lite favorit banor ohara / emblem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Listen up Gtajare, vill ni köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nån som vill spela nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nån som vill spela nu? Kan lira nu om du vill. Ska bara tanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nån som vill spela nu? Jag är också med. Lägger du upp server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Kan lira nu om du vill. Ska bara tanka. Okej =) *EDIT* @HOWHOW: Visst, den får heta gtasajten. Redigerad 15 januari, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Pass eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Pass eller nåt? Okej, det får vara hultenius. *EDIT* jag lägger upp serven nu på montana... hej då. Varför kommer ingen?? Redigerad 15 januari, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts