Anathema Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Jahejsan, detta är den tredje tråden om Warrock, allt försvann i krashen. Men skit samma nu. Ladda ner och registrera här! http://www.warrock.net/ Någon som vill köra? Har inte kört sen julafton och har lvl 2 87% Jajuste, det finns 2 nya banor också Ravello och Ohara. Edit: Snabbare nerladdning: http://www.fz.se/filarkiv/?s=&p=spel/warrock/ Du måste ända registrera dig! Edit2: Jag har märkt att det finns problem att registrera. Testa då detta: Välj ID > Tryck på avability > Välj Nickname > Tryck på avability > Skriv resten >Tryck ok! Redigerad 13 januari, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tankar nu. 1 timme kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag kanske lirar senare ikväll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tankar nu. 1 timme kvar. Bah! http://www.fz.se/filarkiv/?s=&p=spel/warrock/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Bah! http://www.fz.se/filarkiv/?s=&p=spel/warrock/ Har 0.5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Har 0.5. Dame, om vi är 4+ så startar jag server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 PGA dator krash så kan jag inte lira på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Dame, om vi är 4+ så startar jag server! Okay, adda min msn toentN@g33k.se, så kan du skicka ip och hjälpa mig osv. @22% nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag e me men jag är inte bra, får jag va me ändå? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Laddar ner det nu.... har aldrig spelat det förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag är med närsomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det var en av det bästa spelen jag spelat på länge, när jag spelade på gtasajtens server.. Nu har det även dykt upp 2 till banor och några fordon sedan jag började spela.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 80%, 10 minuter kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Kan vi få servernamn och sånt snart så vi kan lira eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det är alldels för många buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag och pKz ska köra nu. Namn på server : Gtasajten ingen kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag och pKz ska köra nu. Namn på server : Gtasajten ingen kod. "you cant join now" vad är det för skit? varför får man ej joina under spelets gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Någon som spelar just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 "you cant join now" vad är det för skit? varför får man ej joina under spelets gång? Det ska gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Är det nån som spelar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts