Cyper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Jag blev faktiskt jävligt besviken på bilfysiken. Vafan tänker dom på? 80% av nöjet I spelet är att köra runt med något fordon enligt mig, sen när dom kommer med sån här skit. Likadant med motorcyklar dom behövs inte alls går inte ens att köra korrekt. Att dom orkar göra två misstag? om dom inte klarar göra fordonsfysiken bra får dom köpa bättre. Utvecklarna I Driver3 visste väl att dom inte kunde få en bilfysik som skulle duga så då köpte dom upp Stunt Man 3's fordonfysik. Dom förstör ett annars helt OK spel med onödiga saker som dålig bilfysik. Onödigt att man kan modda bilar också - man kan nästan inte modda nån. Vad tycker ni om det här? Redigerad 8 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Bilfysiken é bra! Ärligt talat.. Bilfysiken i San Andreas suger, bilen sladdar och far och man har inte det minsta kontroll. Den va' lite knepig i TCNYC med men det känns som när man kör bil på riktigt, det é inte lätt (En kul detalj var att folk kan flyga ut genom framrutan när man drar in i deras bil). För att återgå till San Andres, bilen for och sladdade, flög omkull i en kurva och BANG BOM. Skademodellen på bilar va' bättre i TCNYC också. Inga löjliga explosioner om bilen ramlar uppochned, inga överdrivna vrak efter sprängningar, bilen får inga bucklor för minsta lilla man skrapar emot en vägg eller en annan bil. Man känner också rejält i TCNYC när man krockar, inte som i San Andreas som om man körde runt i nån jävla skumgummibil. Orkar inte rabbla upp allt som var bättre med TCNYC's bilfysik men en sak säger jag. Den é a way better än den i San Andreas och övriga GTA-spel. Har alltid tyckt att GTA's bilfysik suger rejält. Redigerad 8 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Bobbo, skaffa lite Driving Skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Bilfysiken é bra! Ärligt talat.. Bilfysiken i San Andreas suger, bilen sladdar och far och man har inte det minsta kontroll. Den va' lite knepig i TCNYC med men det känns som när man kör bil på riktigt, det é inte lätt (En kul detalj var att folk kan flyga ut genom framrutan när man drar in i deras bil). För att återgå till San Andres, bilen for och sladdade, flög omkull i en kurva och BANG BOM. Skademodellen på bilar va' bättre i TCNYC också. Inga löjliga explosioner om bilen ramlar uppochned, inga överdrivna vrak efter sprängningar, bilen får inga bucklor för minsta lilla man skrapar emot en vägg eller en annan bil. Man känner också rejält i TCNYC när man krockar, inte som i San Andreas som om man körde runt i nån jävla skumgummibil. Orkar inte rabbla upp allt som var bättre med TCNYC's bilfysik men en sak säger jag. Den é a way better än den i San Andreas och övriga GTA-spel. Har alltid tyckt att GTA's bilfysik suger rejält. Du borde somsagt pröva köra SA med full 'Driving skill'. Och bilarna I San Andreas flyger inte omkull i kurvor (har ine hänt mig) När man nuddar på gasen I en bil får den inte ett spasmer ryck och tvärrycker sig framot eller bakåt. Motorcyklarna är det sämsta som finns. Bara ljudet på dom låter som en vanlig bil och det låter cp då man står still och ''burnar'' med den. Jag har en kompis som spelar alla möjliga bilspel och som är ganska så kräsen när det ang. bilfysik på spel. För några dar sedan prövade han att köra ett race I TC N.Y City vilket var det sämsta racet av alla tusentals han har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Bobbo, skaffa lite Driving Skill. Haha, också ett dumt inslag inom bilfysken i San Andreas. Man kan inte bli bättre på att styra en bil med hjälp av en spelkontroll bara av att en mätare blir vit. Hähä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 MC-styrningen är helt värdelös. Med hur man styr bilen är helt okej. Men GTA SA's styrning var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Haha, också ett dumt inslag inom bilfysken i San Andreas. Man kan inte bli bättre på att styra en bil med hjälp av en spelkontroll bara av att en mätare blir vit. Hähä Man blir inte direkt bättre. Men det blir enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Man blir inte direkt bättre. Men det blir enklare. Har aldrig påstått att styrningen é svår på något sätt i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Man blir inte direkt bättre. Men det blir enklare. Det är väl tvärtom? Hur kan svårigheten på att köra ändras? Mer driving skill tyckte jag inte gjorde någon skillnad. Det blir väl inte enklare, det är alltid samma utmaning att köra. Så då blir man ju bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det är väl tvärtom? Hur kan svårigheten på att köra ändras? Mer driving skill tyckte jag inte gjorde någon skillnad. Det blir väl inte enklare, det är alltid samma utmaning att köra. Så då blir man ju bättre? Ord på de orden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det är väl tvärtom? Hur kan svårigheten på att köra ändras? Mer driving skill tyckte jag inte gjorde någon skillnad. Det blir väl inte enklare, det är alltid samma utmaning att köra. Så då blir man ju bättre? Nja jämför låg Driving skill och hög. Jag lovar dig att det är skillnad. Handbromssladarna t.ex blir mycket mer svårkontrollerade när man har låg Diving skill i jämförelse med hög. Fast visst kanske man blir bättre och bättre också. Men det blir samtidigt CJ med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 True Crime blev ingen höjdare. Borde fattat bättre. Screenshotsen såg ju totalt att äga ut GTA. Well, gjorde inte spelet I allafall. Aktivt TC forumet är också, finns mycket kul att prata om I TC: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 True Crime blev ingen höjdare. Borde fattat bättre. Screenshotsen såg ju totalt att äga ut GTA. Well, gjorde inte spelet I allafall. Aktivt TC forumet är också, finns mycket kul att prata om I TC: .. Kuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) .. Kuk? Sämre. Ska aldrig få för mig att köpa ett till TC om det nu kommer något. Man tröttnar på det skit fort och storyn är kort som min snopp. Redigerad 14 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Sämre. Ska aldrig få för mig att köpa ett till TC om det nu kommer något. Man tröttnar på det skit fort och storyn är kort som min snopp. Då är den kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Då är den kort! Precis. Hade den varit som din hade det varit något att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Markuz__ Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 nee bil fysiken e skit .... går inte ens o svänga nästan ju... va går de ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 nee bil fysiken e skit .... går inte ens o svänga nästan ju... va går de ut på? Att ta sig från punkt A till punkt B? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 nee bil fysiken e skit .... går inte ens o svänga nästan ju... va går de ut på? Seriöst, vad är det med dig? Sluta dra upp gamla topics med skitkommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts