I lol Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad tyckte du om storyn och varför.. Vote: Bra, den var rolig och jag vill bara spela om spelet från början om och om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Dålig, Det är att man kan byta kläder och sånt som gör att jag inte har sålt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag tycker den var bra, speciellt mysigt var de i början när man fick komma "tillbaka". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tycker att den var bra. Från början av spelet var det ganska skrattretande att höra alla svordomar från olika karaktärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag älskade(älskar) storyn genom hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vote: Bra Vice City och San Andreas håller samma mått storymässigt. ett bra med ett stort plus i kanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Bra, men allt kan göras bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vote: Bra Vice City och San Andreas håller samma mått storymässigt. ett bra med ett stort plus i kanten Jag tycker Vice City's story är bäst... Tommy Vercetti har stil Men San Andreas story var också bra Vote: Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vote: Superbra den var ju as rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Starkt av R* att lyckas få till en sådan lång story på ett sånt bra sätt. Men lite misstag imellanåt. Men den är inte Supermen inte dålig heller. Den är bra bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vote:Super!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vote: Bra. Men nu har jag ändrat mig till Super!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vote: Sög. Detta 'yo-yo-my-niggah-whacka-packa-bitch-yo'-stuket gick inte hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vote: Super men ändra till Bra nu. Väldigt bra med början och Gangsta stuket och sedan ut på landet till SF och öknen och alla såna fina vändningar. T.ex första gången på uppdraget Green Sabre, när man ser Ryders huve sticka ut och man tänker precis som CJ, What a Fuck! Misstag: Dom borde utvecklat det där med "beefen" mellan Groove och Seville.Kunde blivit riktigt coolt. Ryder borde inte dö! Han var ju så ball. Updragen i slutet där man bara tar över områden och sedan står CJ och Sweet och pratar meningslöst. Eller Riot när man bara kör från MD mansion till Groove St. Och att CJ inte kramar Toreno när han släpper ut Sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Tycker storyn är fett me najs, men det skulle kunna få vara lite mer Los Santos uppdrag. så man får leva lite mer gangsta men jag är nöjd Redigerad 8 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tycker storyn är fett me najs, men det skulle kunna få vara lite mer Los Santos uppdrag. så man får leva lite mer gangsta men jag är nöjd Fy bubblan. Tur att Rockstar besparade oss detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Vote: Sög. Detta 'yo-yo-my-niggah-whacka-packa-bitch-yo'-stuket gick inte hem. Och vad hade du förväntat dig från ett spel som utspelar sig på 90-talet med hiphop tema? Hade vart fel med någon annan än CJ i det spelet. Storyn tycker jag var superbra faktiskt, var så jävla unik känsla när man åkte upp för mt. Chiliad för första gången. Håller med Emo, var för lite Los Santos! Redigerad 9 januari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Vote: Sög. Detta 'yo-yo-my-niggah-whacka-packa-bitch-yo'-stuket gick inte hem. Varför skaffade du spelet då. Jag menar, du visste väll att det skulle vara 90-tals gangsta-spel du köppte, du borde känna på dig innan om gangsta spel är för dig. eller så kanske du bara är dum. men vad vet jag... dessutom är det ju bara i los santos man levde gangsta, och CJ svär väll ändå inte så mycket?! Redigerad 9 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts