Jump to content

Storyn

I lol
 Share

Vad tyckte du om SA gangsta' storyn?  

79 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Super men ändra till Bra nu.

Väldigt bra med början och Gangsta stuket och sedan ut på landet till SF och öknen och alla såna fina vändningar. T.ex första gången på uppdraget Green Sabre, när man ser Ryders huve sticka ut och man tänker precis som CJ, What a Fuck!

Misstag: Dom borde utvecklat det där med "beefen" mellan Groove och Seville.Kunde blivit riktigt coolt.

Ryder borde inte dö! Han var ju så ball.

Updragen i slutet där man bara tar över områden och sedan står CJ och Sweet och pratar meningslöst. Eller Riot när man bara kör från MD mansion till Groove St.

Och att CJ inte kramar Toreno när han släpper ut Sweet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Sög.

Detta 'yo-yo-my-niggah-whacka-packa-bitch-yo'-stuket gick inte hem.

Och vad hade du förväntat dig från ett spel som utspelar sig på 90-talet med hiphop tema? Hade vart fel med någon annan än CJ i det spelet.

Storyn tycker jag var superbra faktiskt, var så jävla unik känsla när man åkte upp för mt. Chiliad för första gången.

Håller med Emo, var för lite Los Santos!

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Sög.

Detta 'yo-yo-my-niggah-whacka-packa-bitch-yo'-stuket gick inte hem.

Varför skaffade du spelet då. Jag menar, du visste väll att det skulle vara 90-tals gangsta-spel du köppte, du borde känna på dig innan om gangsta spel är för dig. eller så kanske du bara är dum. men vad vet jag...

dessutom är det ju bara i los santos man levde gangsta, och CJ svär väll ändå inte så mycket?!

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor