Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Eller hur Jo, det måste jag säga. Annars har människor här på forumet ofta en förmåga att vrida till på saker och ting, samt att tänja lite på sanningen Redigerad 8 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej, behöver jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Alltid. Vote: [b.]Ja (Yes, Oui, да, ja) Redigerad 9 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tittar ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ja jag kollar på tangentbordet. Jag kan skriva utan att kolla, men jag är extremt petig med att stava. Så jag måste kolla på tagentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag kollar ibland, ibland inte. Alpha: är du petig med stavningen så borde du kolla på skärmen istället så ser du direkt ifall du råkar stava fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nej jag tittar på skärmen/tvn. Heter inte Ja, da på ryska? Man skriver да men det uttalas da... Vote: Nej jag måste inte (men jag gör det ändå) nu skriver jag utan att titta hrhrhrhr Oj, skrattet blev inte så bra, hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Kollar ibland. Beror på om jag skrivit ett ord fel flera gånger. Men annars kollar jag bara på skärmen när jag skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Vote: Ibland När jag skriver tittar jag på skärmen När jag precis ska börja skriva tittar jag på tangentbordet men glider snabbt upp med blicken. När jag suddar och börjar skriva brukar jag titta ner på första bokstaven jag skriver, men det går så snabbt så antagligen uppfattar bara mitt undermedvetna det. Samt om det är ett krångligt ord brukar jag titta ner. Ska jag göra en film så ni ser Exakt hur jag gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 среди :- D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nej. Var ett väldans tag sen jag behövde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag brukar titta ner lite då och då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Mycket sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Händer inte allt för ofta att jag tittar på tangentbordet när jag skriver. Tittar typ bara när jag skriver fel ibland Redigerad 10 januari, 2006 av The_KeeperBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Sitter alltid och vrålstirrar ner på tangentbordet, kollar bara upp när jag tror att jag har skrivit fel. Det är därför det alltid tar sån tid när jag skriver Voté: Jawohl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Kollar mest på skärmen, men tittar ner då och då för att se så att jag inte sjabblar till det... Eller, ja, jag behöver egentligen inte titta ner, för fingrarna rör sig automatiskt till... vad fasen heter den... "utsuddarknappen" (tjejer och teknik, alltså...) när jag skriver fel, men det är väl en gammal vana... Så, vote: Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Eller, ja, jag behöver egentligen inte titta ner, för fingrarna rör sig automatiskt till... vad fasen heter den... "utsuddarknappen" Backspace. Vote: Nope. Kollar inte när jag skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Voterade nej. Ibland brukar jag stila litegranna med att köra en Chico Marx på enterknappen med höger pekfinger. Om ni inte vet vad jag menar har ni studerat hans pianostil för lite, och isådana fall; FUCK OFF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Ja jag kollar på tangentbordet. Jag kan skriva utan att kolla, men jag är extremt petig med att stava. Så jag måste kolla på tagentbordet. Du lyckas ytterst bra må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Backspace. Vote: Nope. Kollar inte när jag skriver. Just det, så var det den hette... @ Zack: Dubbel-LoL! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts