iweX Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vote: Nej har lärt mig knapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) 아니다 ! Nej, det gör jag inte. Redigerad 8 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Nej. Av enbart praktiska skäl; Hur annars skall jag kunna se när jag skriver fel? Redigerad 8 januari, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag kollar aldrig på tagentbordet när jag skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Just nu blundar jag, Hekt rligtm Gyr fucj det flr nug) Oj då, Hur gick det för mig skulle det stå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej. Ev enbart praktiska skäl; Hur annars skall jag kunna se när jag skriver fel? Visa, väldigt visa ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vote ibland. Tänker inte så mycket på det men brukar titta ner ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Visa, väldigt visa ord Jag rättade stavfelet, dagen i ära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej, faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Svar nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Note: Ej kukmätartråd! Ja! Mäta kuk! *Lägger upp min minimala snorre på bordet* Men för att svara på frågan så kollar jag ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Ibland, så de så. Redigerad 8 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej (No, Non, нет, nein) det är väll onödigt att kolla på tangentbordet när man skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ja! Mäta kuk! *Lägger upp min minimala snorre på bordet* Men för att svara på frågan så kollar jag ibland Va' trevligt med folk som vågar gå ut mé sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Va' trevligt med folk som vågar gå ut mé sanningen. Eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Egentligen inte. Nu låter det kanske lite knepigt men det är så att jag nyss fått ett nytt tangentbord som är ergonomiskt och då sitter knapparna lite annorlunda emot det vanliga, så jag tittar ner lite ibland för säkerhetsskull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tja, i början, för att placera fingrarna rätt, och sedan om det är nåt ovanligt tecken jag ska skriva. Annars flyter det väl bara på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts