tehshit Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Vote: Nej Jag klarar av att inte behöva titta på tagentbordet Note: Ej kukmätartråd! EDIT: Kan någon Mod ta bort [ b]+[/b ] Redigerad 8 januari, 2006 av tehshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Nej jag tittar på skärmen/tvn. Heter inte Ja, da på ryska? Redigerad 8 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Du är tuff när du kna skriva på så många språk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej jag tittar inte på tangent bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ibland, beror på vad jag gör. När jag bara skriver gör jag det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej jag tittar på skärmen/tvn. Heter inte Ja, da på ryska? Annat alfabet . _Emil_: För det första; Nödvändigt inlägg! För det andra; Tack! Har inte tänkt på att det är tufft :"> ! För det tredje; Jag är språkkunnig, varför inte använda språken . Bara du som tar illa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nepp, tittar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Onödig tråd? Men för att svara på frågan: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Onödig tråd? Kanske de. Ämnet har dessutom tagits upp tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej, det brukar jag inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Nej. Redigerad 8 januari, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 _Emil_: För det första; Nödvändigt inlägg! För det andra; Tack! Har inte tänkt på att det är tufft :"> ! För det tredje; Jag är språkkunnig, varför inte använda språken . Bara du som tar illa upp Nej jag tar inte illa upp jag sa bara att det var tufft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nepp, det har man inte tid med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej, det var länge sen jag slutade med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej, det var länge sen jag slutade med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vote: Nej Det går så bra ändå. Eller va' säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts