Zack Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Kag tänkte på Bogserbåt och fjanten listar ut det. Fast han tänkte först på Go-Kart sen Jet-Ski men iallafall. Han e lite clevver den karln. Det stavas clävvurr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Kan nån testa att tänla på dildo? han kom ej på det så jag la till det, vill se om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Kan nån testa att tänla på dildo? han kom ej på det så jag la till det, vill se om det funkar Har testat nu, han gissade fel fel fel! Men var rätt nära ibland. "Sex", "Girlfriend", "Fetish" och "A human body" har han gissat på bland annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Har testat nu, han gissade fel fel fel! Men var rätt nära ibland. "Sex", "Girlfriend", "Fetish" och "A human body" har han gissat på bland annat. .testade oxå.. (utan att ha läst här först ) men han klarade det inte.. inte fitta heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Han frågade: Is it green or black? Blackboard? Ska jag svara yes eller no? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Kan nån testa att tänla på dildo? han kom ej på det så jag la till det, vill se om det funkar Jag och BroDD har testat... Han kom inte på det, så man fick skicka in, precis som du fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts