chiligr Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 "tarantula...ca 40 frågor..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tänkte på en Handgranat. Först trodde han det var en pistol, sedan Handbojjor. Sedan frågade han om den kunde producera värme, då svarade jag ja, Då trodde han det var ett maskingevär, sedan frågade han om den va rund, Svarade ja och sedan kunde han det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hmmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tänkte på Sweden, han klarade inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Vader försöker värva mig till den mörka sidan *EDIT* Haha Vader, you dirty black man! Redigerad 9 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hm, Morot efter 47 frågor, yey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Tänker på d1ldo, han fråga om den blir våt fråga 16 nu han klara de inte efter 20 frågor.. fortsätter på 26 fråga han "does it go inside other things?" efter 30 gav han upp Redigerad 10 januari, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Efter 20 frågor stod det att han hade läst mig.... tänkte på sex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Han blir visst smartare. Kanske inte just den där varianten med "orginalet" blir det. Den blir smartare, om han inte kommer på det så får man skriva in var det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Han kom aldrig på min (:!!! Girlfriend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Tänker på d1ldo, han fråga om den blir våt fråga 16 nu han klara de inte efter 20 frågor.. fortsätter på 26 fråga han "does it go inside other things?" efter 30 gav han upp Jag frågade också det, (Se sida 1) Sen fick jag skriva in och berätta vad jag tänkte på Så jag skrev helte enkelt Dildo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Han kunde ju inte ens komma på att jag tänkte på en helt vanlig katt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Han kunde ju inte ens komma på att jag tänkte på en helt vanlig katt! Du knaske svarade "fel" på nån fråga, eller valde fel på den första frågan, kategori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Tänkte på bajs för att se om det hade programmerats in, and guess what? Det hade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Tänkte på Harddriver. och han lyckades inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Du knaske svarade "fel" på nån fråga, eller valde fel på den första frågan, kategori. Nä, han frågade "är det en cibirisk tiger", följt av "är det en tax". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nä, han frågade "är det en cibirisk tiger", följt av "är det en tax". Skumt, han gissade rätt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Människa på 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Tänker på "Penis", han undrar om den kommer i en låda Nu undrar han om man andvänder den när det är mörkt HAHA, han undrar om man kan andvända dem med sina vänner! Nu undrar han om man kan hitta den i ett klassrum Fråga 18, han tror att det är svett Han klarade det inte Redigerad 10 januari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Kag tänkte på Bogserbåt och fjanten listar ut det. Fast han tänkte först på Go-Kart sen Jet-Ski men iallafall. Han e lite clevver den karln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts