Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Efter 30 frågor gissade han rätt, skateboard. Tidigare gissade han på "puddle of mud" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Han vann efter 30 frågor. N1 vader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Han klurade ut mobil på ca 20 frågor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Pizza, han trodde paj. Nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Macintosh computer på 19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 mig lyckades han iaf inte så bra med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Haha! Jag tänker på flaska, så frågar han "Can you play with it?" HAah! Edit: Första gissningen: Graviditetstest. Edit: Andra gissning: Ping-pong boll. Edit: Tredje gissning: Animal-Cracker. Edit: Fjärde gissning: Potatischips. Edit: Nooben gav upp. ^^ Redigerad 8 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Tänkte på snowboardglasögon 1. Comic book 2. Spaghetti 3. Noodles 4. Pasta 5. Cream Cheese 6. Macaroni sen gav han upp, tror att han blev lite hungrig efter första gissningen Redigerad 8 januari, 2006 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Tänkte på dator. Han gissar på bankomat, Webbläsare och massor av saker som inte är i närheten. Webbläsare var närmast. andra gången: Gurka, han frågar om det är något grönt, då svarar jag ja, då står det "Lord Vader has read your mind". tredje gången, Koala. 29 frågor. Redigerad 9 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tänkte på dator.. Redan på fråga 3 så började han fråga om dator relaterade saker.. Var säker att han skulle klara det på fråga 9 men då fråga han om det var störren än en skiva bröd.. På fråga 13 klara han det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tänkte på bok och blev förvånad över att han kunde det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 29 frågar för soffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) andra gången: Gurka, han frågar om det är något grönt, då svarar jag ja, då står det "Lord Vader has read your mind". Han syftade väl på om du tänkte på färgen grön då Redigerad 9 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Jävla rövDader. Dader? Vader. Hur fan kan fråga något sånt när man tagit vegetable? Redigerad 9 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag tänkte på en smurf.. och de klarade han inte:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Anus, han klarade "Boll" på 20 frågor Han gissar på "Råtta" på 17 frågor när det är en katt 20 gissningar, han tror att det är en akrobat när jag har tatt katt 25 frågor, han tror att det är en mus Han klarade på 29 frågor Redigerad 9 januari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 LÄNK Tänk på något, svara på frågorna, och Darth Vader kommer läsa dina tankar! Riktigt coolt, han lyckas nästan alltid. Du får bara inte tänka på för svåra saker, till exempel: "Vad heter min guldfisk?". Dessutom, det är gjort i flash! Jag tänkte på en morot ha ne typ trög han kommer inte på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tänkte på bröst och han klarade de inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag tänkte på en glödlampa, han gissade på en ulltröja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Anus, han klarade "Boll" på 20 frågor Han gissar på "Råtta" på 17 frågor när det är en katt 20 gissningar, han tror att det är en akrobat när jag har tatt katt 25 frågor, han tror att det är en mus Han klarade på 29 frågor Han klarade katt på mig på fråga 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts