Patrik Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 LÄNK Tänk på något, svara på frågorna, och Darth Vader kommer läsa dina tankar! Riktigt coolt, han lyckas nästan alltid. Du får bara inte tänka på för svåra saker, till exempel: "Vad heter min guldfisk?". Dessutom, det är gjort i flash! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 LÄNK Tänk på något, svara på frågorna, och Darth Vader kommer läsa dina tankar! Riktigt coolt, han lyckas nästan alltid. Du får bara inte tänka på för svåra saker, till exempel: "Vad heter min guldfisk?". Dessutom, det är gjort i flash! Jag tänkte på nycklar, och han hade fel, fel, fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Gammal, men fräck! Polaren tänkte på en get. Han kunde det efter 23 frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag tänkte på nycklar, och han hade fel, fel, fel. Du kanske svarade fel på någon fråga? Blir han smartare hela tiden? Har hört det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Du kanske svarade fel på någon fråga? Blir han smartare hela tiden? Har hört det... Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Han blir visst smartare. Kanske inte just den där varianten med "orginalet" blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Han lyckades lista ut sausage, yeah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Han kom på elefant efter 25 frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Gjorde det förut, han listade ut att jag tänkte på ost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Jag tänker på en apa och han tror att det är en orm Schimpans, samma skit. Redigerad 8 januari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Tänkte på Darth Vader, han tror jag tänker på Anakin, lol Jaa, han klarade det på 27 frågor Redigerad 8 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Haha. Tänkte på en elgitarr. Han klarade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Fråga 16... Tänker på guldtacka.. Han börjar närma sig^^ Edit: Lol kanske inte.. "I'm thinking it's a screen door" Edit2: Han klara inte det Redigerad 8 januari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Testade nyss med tekopp. Han gissade på kaffekopp som 20, jag skrev close, då frågade han 5 frågor till och då sa han burk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Han tog MP3 spelare på 35 frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Han höll på med garderob till 89, Sen tröttnade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Computer monitor på fråga 17.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Haha, jag tänkte på en elgitarr och så bara "Does it have a long neck?" Yes klickade jag på då... "is it a bottle of wine?" Fast nu kom han på det. Snitsig. Edit: Vad i hela... vinylskiva bestämde jag mig för, då gissar han CD efter ett par frågor. "Close" väljer jag och sedan frågar han "I'm thinking it's Imperial Death March?" Redigerad 8 januari, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Haha, damn va najsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Bah, den gav upp. Tänkte på skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts