Didier Sachs Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Har faktist ingen aning om ni har hört talas om den eller inte. Iallafall det är en film om 50 cent, jag har den bara olagligt nerladdad från www.thepiratebay.org så min kvalité på filmen är inte så väldigt vacker.. Här kommer en ful liten bild på omslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jepp, den fick skitbra betyg på IMDB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hata eller älska. För min del är det bara rent hat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag har den olagligt nerladdad från www.thepiratebay.org så ni vet, jag använder bittornado. der gr snabbast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag har den olagligt nerladdad från www.thepiratebay.org så ni vet, jag använder bittornado. der gr snabbast Jag slänger en carebear på dig, och kramar om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag har den olagligt nerladdad från www.thepiratebay.org så ni vet, jag använder bittornado. der gr snabbast Ska jag rapportera dig eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ska jag rapportera dig eller vad? "Yeah, why not?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ska jag rapportera dig eller vad? Gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Sök istället nästa gång du skappar en topic!!!!!!!!http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ch,or,die+tryin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jadu... Den verkar vara skitkass... 2.3 av 10 i betyg säger väl det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Trots att en enad kritikerkår på IMDb toksågar filmen till det yttersta är jag dock lite intresserad utav den. Inte för att 50 Cent tilltalar mig särskilt mycket, förvisso, men vi får se om jag ägnar lite tid åt den någon dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jepp, den fick skitbra betyg på IMDB 2.3/10. Du kallar det skitbra? Du måste vara ironisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 2.3/10. Du kallar det skitbra? Du måste vara ironisk.. Nej han måste vara korkad. Av mig får den en 6/10 pga musiken. Såg den nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej han måste vara korkad. Av mig får den en 6/10 pga musiken. Såg den nyss. Nej, jag måste va ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag hörde att 50 går t.o.m. minus med den här filmen. Den ska ha totalfloppat på bio i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Du måste vara ironisk.. Va?! Tror du verkligen det? Vad jag har hört så ska folk fokusera sig på hur mycket dom hatar Fiddy istället för handlingen, men jag har inte sett filmen så jag kan tyvärr inte yttra mig. Redigerad 8 januari, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag hörde att 50 går t.o.m. minus med den här filmen. Den ska ha totalfloppat på bio i USA. Nigga gettin' dollarz = Good Nigga loosin' dollarz = Bad Puttin' dollarz in a suckah-ass movie = Nigga loosin' dollarz Puttin' dollarz in a suckah-ass movie = Bad Förhoppningsvis kan vi slippa liknande fadäser i framtiden med hjälp av ovanstående uträkningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nigga gettin' dollarz = Good Nigga loosin' dollarz = Bad Puttin' dollarz in a suckah-ass movie = Nigga loosin' dollarz Puttin' dollarz in a suckah-ass movie = Bad Förhoppningsvis kan vi slippa liknande fadäser i framtiden med hjälp av ovanstående uträkningar. Me waitin fo' eb to drop new songs = true 50 Är KazzZZzHezZt så jag kommer inte se den här :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts