eliizar Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hej hej hare bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Blev rädd nu. Var nästan säker på att du skulle lämna forumet. Hade det bra I allafall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Försöka sova på flyget? dom släcker ner hela planet, så man har inte mkt annat val, har du tur så visar dom en eller två filmer under hela resan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Försöka sova på flyget? dom släcker ner hela planet, så man har inte mkt annat val, har du tur så visar dom en eller två filmer under hela resan När jag åkte till USA så fick man en display framför sig med en rad olika alternativ. Man kunde välja om man ville spela, titta på film eller göra något annat. Filmerna kunde man sätta på när man ville och det gick att välja mellan ca. 5 olika. Dock är det lite längre till USA än till Thailand tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) På thai air visas film på bioduk, så man måste ha tur med att få bra plats Redigerad 8 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Sitt du och spela LCS medans du frenetiskt tuggar tuggummi med jordgubbsma så går et nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Sitt du och spela LCS medans du frenetiskt tuggar tuggummi med jordgubbsma så går et nog bra Kommer frenetiskt tugga Eykalyptus tuggumi samtidgt som jag spelar LCS och lyssnar på Andreas Da man! Redigerad 8 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 .here we go again: intresseklubben antecknar: en medlem på gtasajtens forum åker utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) .here we go again: intresseklubben antecknar: en medlem på gtasajtens forum åker utomlands. "Han stack ner till Thailand för modsen kom, men vi ger den jävla fjollan en annan gång. Tyst, det é Bill Haley, what a song!" Redigerad 8 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 "Vi stack ut på Djurgår'n för snuten kom, men vi ger den jävla fjollan en annan gång..!" "wtf" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 "wtf" Ändrade det underbara citatet till nått mer passande. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 See ya in february... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ha det gött, vi kanske ska åka till Thailand i sommar. Och jag förstår att du inte ser fram emot flygresan. Var ett helvete att flyga till California, som tog 12 h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Har det så bra i Thailand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Själva flygturen gick ok till Thailand (2001). Det värsta vad när jag var i Turkiet i september 2005, 6h försening på hemresa, och bakom mig (där det var en timmas kö till incheckning) stod en jobbig snorunge o visslade lilla spindel eller vadfan den heter. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Redigerad 25 september, 2009 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) [O][T],Jan 9 2006, 06:28] Ha det gott Vice, Vi kommer hem samma dag i Februari, fast Jag är borta i Sydafrika två veckor istället. Hoppas allt går bra BOT Tack, detsamma. Sydafrika, coolt! Tar en sista titt på forumet innan vi sticker. Åker hemifrån kl. 10 Sååå nervös... Redigerad 9 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Redigerad 25 september, 2009 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hade Bra Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Ja, jag tror det med... Vad ska du göra i Sydafrika. Skjuta lejon eller Semester? Safari skulle jag vilja åka på. En Geopard skulle vatt roligt att se. Men jag ska nog titta på en apa när jag är i Thailand. Det är nog oxå roligt. Redigerad 9 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts