Vice. Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Sista jag skriver nu innan jag sticker till Thailand. Vi åker imorgon 14:30 (och ja, jag är fortfarande stel av skräck. Hatar, hatar, hatar och hatar ännu mer att flyga) från Köpenhamns flyplats Kastrup. Vi landar hemma igen 22/2. Så 23 är jag väl aktiv igen. "Möt forumiten" kommer tyvärr att få ligga nere under tiden jag är på semester. Har funderat på lösa det på något annat sätt men tycker att det blir bäst så här. (Kanske lite odemokratiskt, sorry.) Men oroa er inte, helt klart att jag kommer tillbax. (försöker antagligen övertala mig själv mer än er. hehe...) Kanske får tillfälle att slinka in på ett Internet kafé i Bankok, men vi får se. Annars är jag tillbax i Februari som sagt. Ska lägga upp bilderna vi tar på forumet när jag kommer hem. Ha en bra fortsättning på det nya året alla forumiter. /Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Trodde du skulle lämna forumetm, fan vad rädd jag blev Ha det så bra i Thailand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hejdå Vice. Minnet av dig kommer glimma som en kristall i mitt hjärta. :'( Men V-snack går också bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Uh, där skrämde du mig, trodde du skulle lämna forumet. "Vill bara säga hejdå!" låter lite creepy. ^^ Well, well, Ha det bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ha det fint i Thailand! Som de andra skrev skrämdes du rätt bra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Thailand är skönt såhär på vintern. Gör ett konto på resedagboken.se så kan andra följa resan. Själv så åker jag till Australien på torsdag. Jag ska stanna i ett år och jobba lite eller bara slappa, får väl se om pengarna räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ha det bra. Ses.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Cya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hej då å ha det bra i Thailand ^^ Skrämde faktist mig också, trodde att du skulle lämna forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hej då .Vice. Du får ha det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Trodde det var en Nu-Lämnar-Jag-Forumet-Topic, och när jag såg vem som startat den blev jag lite skraj. Men så var inte läget. Hejdå! Ha det kul! Tugga tuggummi i flygplanet, så löser det sig nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Som jag sagt tidigare får du verkligen ha de dyngbra! Håller koll på det vi snackat om! Bye bye! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vice. kom tillbaka, du är nästan den enda jag gillar på forumet :'( om du läser detta så GLÖM INTE VAD DU LOVADE MIG OM JAG GÖR VAD JAG LOVADE och ta massor med bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ha det bra och ha det lugnt i sänghalmen på hotellet, dom kan ju ta dig för en pimp om du låter för mycket. LYCKA TILL PÅ RESAN, ALLT KOMMER GÅ FINT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Kan ganska starkt minnas att olika moderatorer har sagt åt oss att inte göra sådana här trådar. Men, men, det finns tydligen undantag. Hejdå btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jo, håller med. Men iallafall, hare bra Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Adios, bon voyage, och hare' så väldigt fint. Akta dig för tsunamis och skökor. Tåtramperi på högsta nivå. Jag avskyr också att flyga, men en portabel musikspelare brukar hjälpa vid starten (det läskigaste momentet). Ta hand om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tackar alla. Hehe, inte meningen att skrämmas. Kommer absolut inte att lämmna forumet för alltid. (Inte frivilligt iallafall. lol ) Tuggumi, PSP och tidningar har jag. Åker med Thai Air så gratis drinkar har jag tillgång till med. Så jag ska försöka sova på flyget. Bobbo Viking: Nej nog samma regler för alla. Vistte dock inte det. Azore: Super tack. BroDD. Inga problem. Och jag lovar att ta bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Åker med Thai Air så gratis drinkar har jag tillgång till med. Så jag ska försöka sova på flyget. Är det så du brukar somna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Är det så du brukar somna? På flygplan, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts