tehshit Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hade varit skitbra... om det hade varit ett satanistforum. Hahaha . Jo, det är alltså något svårt att läsa; Och det har sagts förr, men jag säger det igen: Det är ingen som kommer besöka ett forum som ditt, och jag tror inte någon ens här på GTAsajten gör något annat än att säga "Hej!"... kanske någon som kommer tillbaka och spammar någon kväll de har tråkigt . Det jag menar är att vi har GTAsajten, du slösar bara din tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Bra gjort.. för att vara blind Hahaha, det där fick mig att skratta Nja sidan var inte alltför tilltalande måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag är moderator! Nej, det är fint, jag kan inte ens skriva in koderna själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ja! Och låt oss nu stena honom också! Vafan det räcker väll nu, håll käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 GARGH! *Sticker ner huvudet i marken* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Mjo, fint. Skulle inte göra bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det jag menar är att vi har GTAsajten, du slösar bara din tid! Ah, meningen jag letade efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hahaha . Jo, det är alltså något svårt att läsa; Och det har sagts förr, men jag säger det igen: Det är ingen som kommer besöka ett forum som ditt, och jag tror inte någon ens här på GTAsajten gör något annat än att säga "Hej!"... kanske någon som kommer tillbaka och spammar någon kväll de har tråkigt . Det jag menar är att vi har GTAsajten, du slösar bara din tid! Men du tycker visst att det e svårt att läsa på gtasajten åxå? så hur ska det va? Vill bara göra klart för alla att syftet med mitt forum ABSOLUT INTE! är att folk ska regga sig och jag tror INTE att det kommer bli en känd/välbesökt sida. Någon här som kan förklara detta bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Men du tycker visst att det e svårt att läsa på gtasajten åxå? så hur ska det va? Någon här som kan förklara detta bättre? Men varför i helvete ens ta tid på sig att göra den överhuvudjävlataget och sen dessutom säga 'HEJ KOLLA MITT FORUM!'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Någon här som kan förklara detta bättre? Men varför i helvete ens ta tid på sig att göra den överhuvudjävlataget och sen dessutom säga 'HEJ KOLLA MITT FORUM!'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Någon här som kan förklara detta bättre? Men varför i helvete ens ta tid på sig att göra den överhuvudjävlataget och sen dessutom säga 'HEJ KOLLA MITT FORUM!'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Men varför i helvete ens ta tid på sig att göra den överhuvudjävlataget och sen dessutom säga 'HEJ KOLLA MITT FORUM!'? Lämna forumet omedelbart. Han ville ju ha kommenterarer på designen, det är ju bra att ni ger kritik men gör det på ett lite schystare sätt kanske. Håller med sjolander, knuffa inte ner den missbildade ungen med ett öga ned för backen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Jag var tydligen för elak mot Robin. Redigerad 8 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Lämna forumet omedelbart. Han ville ju ha kommenterarer på designen, det är ju bra att ni ger kritik men gör det på ett lite schystare sätt kanske. Håller med sjolander, knuffa inte ner den missbildade ungen med ett öga ned för backen. Helt rätt.. Men vissa tror att allt handlar om att man vill göra smygreklam. Jag har en idé, vi lägger ner hela GTAsajten och alla andra forum för då slipper P-C med homiez dessa problem. Det är en klar nedgång för Sverige att folk frågar efter kritik och där med gör smygreklam. Hade exempelvis ägaren för playahead(Jonas) kommit och frågat efter kritik så hade ingen sagt att han gör reklam osv, varför? Jo för att han har en stor sida men bara för att han har en stor sida så är han inte bättre än någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Jag var tydligen för elak mot Robin. Du hade jävligt tur att min dator inte gjorde som jag ville. Hade nämligen screenshot på ditt tidigare inlägg, men klippboken strulade.! Med lite tur så ser moderatorerna texten du skrev i det meddelande/pm de får som jag rapporterat. Men det är klart. Här tar man inte så hårt på inlägg som "Sug min kuk" , dessa inlägg flyger bara förbi moderatorerna. Tråkigt men sant. Redigerad 8 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Du hade jävligt tur att min dator inte gjorde som jag ville. Hade nämligen screenshot på ditt tidigare inlägg, men klippboken strulade.! Here min skapare! Är det ungefär som att bli skjuten i halsen och överleva det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Lönt att göra sånna mini forums? ser ut att vara 5 minuters arbete Vi har GTAsajten, vi nöjer oss med GTAsajten och vi gör en sak till... Kritiserar andras forum! (flipp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Måste säga att jag inte gillar mörka färger på ett forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts