Mathias Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vill bara göra klart för alla att syftet med mitt forum ABSOLUT INTE! är att folk ska regga sig och jag tror INTE att det kommer bli en känd/välbesökt sida. så nu kan ny va tysta om det Jag gjorde detta för att jag ville prova på. det jag vill ha kritik är alltså utseendet. det e ett invisionfreeboard men totalt om stylat . Ge lite kommentarer tack... Linky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Måste..hålla..inne..det...jag..sagt..tusen..gånger.. YAARGH! Det är så fult att mina ögon blöder. Redigerad 8 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vill bara göra klart för alla att syftet med mitt forum ABSOLUT INTE! är att folk ska regga sig och jag tror INTE att det kommer bli en känd/välbesökt sida. så nu kan ny va tysta om det Jag gjorde detta för att jag ville prova på. det jag vill ha kritik är alltså utseendet. det e ett invisionfreeboard men totalt om stylat . Ge lite kommentarer tack... Linky Typ, Man ser texten dåligt, lite ljusare bakgrund och starkare text skulle vara kanon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Fult, hatar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ta det lugnt killar! Ni behöver inte dränka honom i glåpord! Quad: Satsa på ljusare färger nästa gång, finare, skönare för ögat och framförallt lättare att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Inte Min stil....för mörkt och stelt men det är kul att leka lite och mixtra, det lär man sig utav. Alla har olika smak. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Håller med. Snyggt med mörkt och rött. Men som många redan sagt, det är jobbigt att läsa länge med ett sådant utseénde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 det e ett invisionfreeboard men totalt om stylat . Vad har du gjort mer än att bytt style under Stiladmin Menu och lagt till QOUAD längst upp till vänster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Geee fixa färgerna dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad har du gjort mer än att bytt style under Stiladmin Menu och lagt till QOUAD längst upp till vänster? Det är väl han som skrivit CSS-koderna? Sen så har han ju pillat dit ikoner, hur svårt det nu var. (Inte alls) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hade varit skitbra... om det hade varit ett satanistforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det är väl han som skrivit CSS-koderna? Sen så har han ju pillat dit ikoner, hur svårt det nu var. (Inte alls) Okej, för det finns en jävla massa färdiga med ny bakgrund, nya ikoner, nya färger att bara installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Okej, för det finns en jävla massa färdiga med ny bakgrund, nya ikoner, nya färger att bara installera. Jo, det vet jag med, InvisionFree Skin Zone har flera förstklassiga skins. Men menade han inte att det är han som har skrivit koderna också? Annars är jag inte ens nära imponerad. Redigerad 8 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Men menade han inte att det är han som har skrivit koderna också? Annars är jag inte ens nära imponerad. Det kunde jag inte läsa, men så kan självklart fallet vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det kunde jag inte läsa, men så kan självklart fallet vara. Quad, hur ligger det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag har skrivit om CSS koden och bytt ut de flesta bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag har skrivit om CSS koden och bytt ut de flesta bilderna. Okej. Då var det lite bättre jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 "Barn, barn, barn, barn av sin stad.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Bra gjort.. för att vara blind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Grymt fult Redigerad 8 januari, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts