Krax Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag och R2 har startat en sida där vi kommer lägga upp filmer,musik,bilder och flashfilmer. Du kan besöka hemsidan på http://morfin.mine.nu. Hemsidan är fortfarande under konstruktion men är rätt stadig endå. Vi söker just nu 1 mod som är aktiv som kan ladda upp allt möjligt till sidan så den blir så aktiv som möjligt. Tack för mig Ge oxo kritik vad ni tycker ska förbättras och vad ni tycker om sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Och ni tycker att det finns ett behov av en sån här sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad är det här; fjärde eller femte "roliga grejer"-sidan utav dig, Krax/m0rfin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad är det här; fjärde eller femte "roliga grejer"-sidan utav dig, Krax/m0rfin? Nej, första sidan och 2:a topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Var inte det där din webhosting sida? aja jag tycker den var fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nice, lite tom bara, fyll ut med mer saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tyckte den såg najs ut, fixa bättre "kom in" grej istället för den där blinkande. Och föresten ser inte "stjärnorna" lite piratebay ut? kanske t.om. tagna därifrån? ändra det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tyckte den såg najs ut, fixa bättre "kom in" grej istället för den där blinkande. Och föresten ser inte "stjärnorna" lite piratebay ut? kanske t.om. tagna därifrån? ändra det iaf. Fråga krax. Det var han som fixade dom. Jag har bara gjort all kodning och lite av inläggen. Någon moderator som lägger upp saker vore nice, säg till om ni är intresserade. Designen är tagen från open source web design, blev enklare så. Medlemssystem ska jag fixa, men krax har haft ftpn nere ett tag, så det får vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts