P-C Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Under min tid som 'isolerad', som Crice uttrycker det, så har jag hängivit mig åt konsten 'Garry's Mod-serier.' Här följer den kompletta Serien av 'What we think and when others disagree'. Serien bygger på samma humor som Upsons 'Gate 5' men idéerna är mina. Serien har fått bra kritik på PHWonline (före detta PHWcomics - det största gmod-serie-communityt) och Facepunch Studios. Hoppas att även ni uppskattar mitt.. verk.. OBS! JAG VAR VÄLDIGT NY MED PHOTOSHOP OCH KUNDE INTE GÖRA EGNA PRATBUBBLOR FÖRRENS EPISOD 7! TACK! Här kommer 12 episoder av ....... http://img289.imageshack.us/img289/2563/signaa5lf.jpg Episode 1: "What we think and when others disagree" Episode 2: "Zombies have always been cultural" <--- remake av en annans serie. Inte min idé. Episode 3: "Some selductious information" Episode 5: "Motorotical Intension" Episode 6 [bREAK] BREAK: Dr. B. Burthag - Marriageadvisor Episode 7: Burthag the wacky wizard Episode 8: 'Serious Gaming' Episode 9: 'Signmaking' Episode 10: 'The Fan' Episode 11: 'Useful Investigation' Episode 12: Tv's awsome! Episode 14: A Song For Pungråttor Melodi: Avanti Popolo Org. post: Right - I showed this to a friend before I was going to post it and he said I had copied the idea from GTA San Andreas: This is NOT true. I have never heard anything like that during the short time I've been playing. So get that out of your system. Fear and Looting New. Cup Of Terperte Commie N' Cappie del 2 G-man In Jail Question The Power! Logical Conclusions Redigerad 19 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Underbara Bara det att du glömde posta episod 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Störtsköna jue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 You've got this in your heart man, continue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Elvan was the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Trevligt, trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Burthag the wacky wizard var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Fantastiskt bra gjort! Gillade varenda en, särskilt sjuan och elvan. Snygg text du fick till också. Redigerad 8 januari, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Najs! Men vad hände med 4'an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Najs! Men vad hände med 4'an? Vilken 4a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Vilken 4a? Den mellan trean och femman Redigerad 8 januari, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Fan va' go'a Fortsätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hur gjorde du gubbarna och resten från hl2? :"> Btw, Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hur gjorde du gubbarna och resten från hl2? :"> Garry's Mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har lagt till två nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Najs som fan =) 8an ägde =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Woho! Tummen upp för dem alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Har sett dom på Facepunch. Så himla goa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Haha, 14 var ju skönast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Blafs - har slutat med serier nu men här är de som jag gjort som jag inte postat här. Cup Of Terperte Commie N' Cappie del 2 G-man In Jail Question The Power! Logical Conclusions Läs gärna. Redigerad 19 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts