epix Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Bah, ladda ner Bifrost, gör en server, undetectable, skicka, när hon öppnar den har du full access. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Bah, ladda ner Bifrost, gör en server, undetectable, skicka, när hon öppnar den har du full access. Vad är det? Jag vet nån sida som öppnade en jävla massa nya fönster hela tiden... Nån som känner till den? (Finns säkert flera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad heter hon i förnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad heter hon i förnamn? Nina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad är det? Jag vet nån sida som öppnade en jävla massa nya fönster hela tiden... Nån som känner till den? (Finns säkert flera) Missade du min reply??? Verkar inte som om att du reagerade på den... Det kommer upp miljarder popuprutor men jag vet inte om det fungerar längre eftersom jag har virusskydd! NOTERA>>>http://www.albinoblacksheep.com/flash/youare.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Missade du min reply??? Verkar inte som om att du reagerade på den... Det kommer upp miljarder popuprutor men jag vet inte om det fungerar längre eftersom jag har virusskydd! NOTERA>>>http://www.albinoblacksheep.com/flash/youare.swf Jo, jag såg den men jag fick inga popups. Tror de flesta har popupblockers nuförtiden. Däremot skickade nån på MSN en länk för ett tag sen, om ett fönster som duplicerade sig hela tiden. Och där hjälpte varken popup- blocker eller virusskydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Jo, jag såg den men jag fick inga popups. Tror de flesta har popupblockers nuförtiden. Däremot skickade nån på MSN en länk för ett tag sen, om ett fönster som duplicerade sig hela tiden. Och där hjälpte varken popup- blocker eller virusskydd. Aha... Aha... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Aha... Edit: Nääj nu va det spam Jag tar bort några prickar Redigerad 8 januari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Testa den här http://piv.pivpiv.dk tror att det var den som var j*vl*gt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad har hon gjort igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad är det? Jag vet nån sida som öppnade en jävla massa nya fönster hela tiden... Nån som känner till den? (Finns säkert flera) ?! Såg du inte min grej? Det är ju precis vad du frågar efter, förutom att det är en fil och inte en sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 ?! Såg du inte min grej? Det är ju precis vad du frågar efter, förutom att det är en fil och inte en sida. Hur använder man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hur använder man den? Öppnar den med flashplayer. vips har du runt 60000 msnpopups Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Precis vad jag tänkt föreslå. Det finns inget värre än att bli våldtagen så... go 4 it. Men eftersom hon är en påstådd fjortis så kommer hon antagligen skryta om det i stil med: "Ohh...jag är så snygg så att alla vill typ våldta mig liksom!" För att citera en extrem fjortis från min tid på högstadiet: "Jag är så jävla snygg så jag kommer och bli våldtagen innan jag är femton". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 För att citera en extrem fjortis från min tid på högstadiet: "Jag är så jävla snygg så jag kommer och bli våldtagen innan jag är femton". Vart tar samhället vägen? Jag hade inte flashplayer, men jag brukar kunna öppna swf- filer med Firefox... Men patriks lilla grej förstod jag mig inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 För att citera en extrem fjortis från min tid på högstadiet: "Jag är så jävla snygg så jag kommer och bli våldtagen innan jag är femton". Hehe. Så jävla illa. Jag hittade den här. En lite mildare version för de som inte är stora nog för patriks 1337-grejer Den öppnar upp 1000-haha-nu-är-du-fast-här-i-all-evighet-rutor. Fast det tar ju slut på typ en halvminut om man håller in Enter. Menmen.. http://roligt.kul.tripod.com/HaHa.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Vart tar samhället vägen? Jag hade inte flashplayer, men jag brukar kunna öppna swf- filer med Firefox... Men patriks lilla grej förstod jag mig inte på. Äh, men nästan alla har flashplayer, så det är bara att öppna den. Annars är ju en lösning att ladda upp den på valfri uploader och skicka en länk. Hoho. http://img6.picsplace.to/img6/10/MSNreklam.swf Edit: Fast den funkar inte som den ska när den ligger ute på internet, bäst att öppna den via filen. Då har det störst effekt! Redigerad 9 januari, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Frasses suger! Frasses äger! Har 2 frasses flaggor hemma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Funkar detta normalt? http://scriptkiddie.host.sk/hahahah_fyfan_vad_ful.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Fin tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Funkar detta normalt? http://scriptkiddie.host.sk/hahahah_fyfan_vad_ful.swf 404 not found. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts