Reve Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ja har försökt installera moddar som lägger till fler gängmedlemmar, men när man lägger till dom så läggs dom inte till. Inget händer Varför? Ja har ju ändrat andra grejer och så. Det är denna ja vill installera Gangmod LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ja har försökt installera moddar som lägger till fler gängmedlemmar, men när man lägger till dom så läggs dom inte till. Inget händer Varför? Ja har ju ändrat andra grejer och så. Det är denna ja vill installera Gangmod LS Det tyder på att du gör något fel Nä, ärligt, men har du kollat så att alla namn och så är rätt skrivna, att det inte är någon fil som ej är rätt och så? Ta och installera om modden och kolla om det fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Det tyder på att du gör något fel Nä, ärligt, men har du kollat så att alla namn och så är rätt skrivna, att det inte är någon fil som ej är rätt och så? Ta och installera om modden och kolla om det fungerar Har prövat 54 gånger(nästan exakt) när jag lägger till Ballas4,Fam4,Fam5 etc. Så står det att dom är tilllagda,men om man kollar där dom borde ligga så finns bara Ballas1-3,Fam1-3,VLA1-3 och såvidare. Varför? JA blir snart tokig. Edit: Fin Admiral modd! När kommer den? Redigerad 7 januari, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Det fixa sig nu. Man var tvungen att lägga in en fil i taget. Det var cirka 40 filer så det va orka. Tusen Tack för hjälpen alla (:!!! . När kommer din Admiral bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 När kommer din Admiral bil? Säger detta oficiellt nu: Min Admiral + lite annat stuff;) Har jag nu laddat upp på gtamods, gjorde det redan för 2 dagar sedan, men dom har ej kommit upp i arkivet än. Någon sover nog på sin post... (:!!! Men dom är påväg upp nu, och om du som modertor (A.A tror jag som sköter uppladdningar) kan väl PM'a om han inte fått modden än, så får jag väl ladda upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Säger detta oficiellt nu: Min Admiral + lite annat stuff;) Har jag nu laddat upp på gtamods, gjorde det redan för 2 dagar sedan, men dom har ej kommit upp i arkivet än. Någon sover nog på sin post... (:!!! Men dom är påväg upp nu, och om du som modertor (A.A tror jag som sköter uppladdningar) kan väl PM'a om han inte fått modden än, så får jag väl ladda upp igen. Bra! Admiral är en av mina favoritbilar och nu kommer jag garanterat att älska den mer. (:!!! Jag har gjort detta Haitian Skin Lila och tänkte göra det till en Balla Member. Hur gör man Bmp till Txd? Ja använder TXD Workshop för att göra txd till bmp men vad behöver man för att göra tvärtom? Redigerad 10 januari, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Du importerar bilden du gjort om till TXD workschop genom "import", men du får ej ha ändrat storleken på bilden, sedan tar du bara savre TXD och lägger in den i gtaimg (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Du importerar bilden du gjort om till TXD workschop genom "import", men du får ej ha ändrat storleken på bilden, sedan tar du bara savre TXD och lägger in den i gtaimg (:!!! Tack (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ja orkar inte starta ny tråd så ja fortsätter på denna...Vad har dom tre siffror på vänster sidan för betydelse? Alltså om man ska lägga till ett eget skin till Ballas t.ex vad ska man skriva för siffror då? Fan det gick inte att uploada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ja orkar inte starta ny tråd så ja fortsätter på denna...Vad har dom tre siffror på vänster sidan för betydelse? Alltså om man ska lägga till ett eget skin till Ballas t.ex vad ska man skriva för siffror då? Fan det gick inte att uploada. Det finns ju fler ballas medlemar och numren är för varje medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ja orkar inte starta ny tråd så ja fortsätter på denna... Helt korrekt! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Vad öppnar man filen med? GTA3 filen till exempel skulle va sjyst om nån kunde svara Redigerad 13 januari, 2006 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vad öppnar man filen med? GTA3 filen till exempel skulle va sjyst om nån kunde svara IMG Tool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 IMG redy samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vettej , har du msn så kan vi snacka kan skicka IMG Tool v2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Japp. sände et PM till dig med MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det finns ju fler ballas medlemar och numren är för varje medlem. Alltså i filen Peds.Ide så ser det ut så här, Men vad har siffrorna längst till vänster för betydelse? (dom med utropstecken nedanför) !135!Ballas2,Ballas2,GANG1,Voice.... !136! Ballas3,Ballas3,GAN.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts