eXotic Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Han menade nog att du skulle använda VLC för att kolla på filmen. Ja, då sa jag att jag inte hade VLC på den här datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Ja, då sa jag att jag inte hade VLC på den här datorn. Nej. Du sa: Näh, inte på den här datorn. och då uppfattade jag det som att du inte hade VLC på datorn du satt på just då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nej. Du sa: Näh, inte på den här datorn. och då uppfattade jag det som att du inte hade VLC på datorn du satt på just då. Det var ju det jag sade båda gångerna, att jag inte har VLC på den här datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Det var ju det jag sade båda gångerna, att jag inte har VLC på den här datorn. Du har sagt det en gång, först skrev du inte "Nej, jag har inte VLC på denna dator". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Du har sagt det en gång, först skrev du inte "Nej, jag har inte VLC på denna dator". Nej, men jag menade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Låten är ju med på Driven to destruction (stavning) Redigerad 11 januari, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts