Jump to content

Counter-Strike Film

pKz
 Share

Recommended Posts

Tjena, min klan #take-this (från Holland och England) har fixat lite snabbt ihop en beta utav filmen vi ska släppa senare. Vi håller fortfarande på med frags till den, och kom ihåg. Det är bara en beta, så vi behöver kritik på vad vi kan ändra. :)

LINK

Hemsidan till klanen.

Ge kritik, så ändrar vi på det bästa vi kan.

Låten heter: Axel Rudi Pell - Flyin' High.

Tack så mycket. /Kladdis.

EDIT: Hela filmen kommer senare den med. ^_^

EDIT: Updatering med en extra frag finns nu på "LINK". :P

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankar!

Kommer vara brutalt ärlig nu..

Det var sorgligt att det inte var bättre genomfört. Orättvis att din skill skulle användas i ett sådant hafsigt projekt.

Introt var hltv-klipp med ett gäng effekter påslängda. Skippa 'old-film'-effekten. Ni hade heller inte pan/croppat bort hltv-grejen där spelarnamn och tid står.

Ha inte med det. Ni spelade in med fraps istället för att använda det inbyggda systemet genom att göra det till .bmp och sen .avi med videomach vilket gjorde att kvaliteten sjönk. Ni hade också bara fraps-trial istället för en crackad fullversion vilket ledde till att det står www.fraps.com över det. Du täckte upp 65% av fragparten vilket jag tycker var bra då de andra inte hade mycket att komma med. Dina usp-klipp var mycket trevligt att kolla på. De andras klipp mest bestog av EN frag med ak. Ta hud_saytext 0 när ni spelar in och ta bort radarn. Det ger en bättre känsla.

Fortsätt kämpa - ni har potential men snälla, snälla låt någon annan göra filmen.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankar!

Kommer vara brutalt ärlig nu..

Det var sorgligt att det inte var bättre genomfört. Orättvis att din skill skulle användas i ett sådant hafsigt projekt.

Introt var hltv-klipp med ett gäng effekter påslängda. Skippa 'old-film'-effekten. Ni hade heller inte pan/croppat bort hltv-grejen där spelarnamn och tid står.

Ha inte med det. Ni spelade in med fraps istället för att använda det inbyggda systemet genom att göra det till .bmp och sen .avi med videomach vilket gjorde att kvaliteten sjönk. Ni hade också bara fraps-trial istället för en crackad fullversion vilket ledde till att det står www.fraps.com över det. Du täckte upp 65% av fragparten vilket jag tycker var bra då de andra inte hade mycket att komma med. Dina usp-klipp var mycket trevligt att kolla på. De andras klipp mest bestog av EN frag med ak. Ta hud_saytext 0 när ni spelar in och ta bort radarn. Det ger en bättre känsla.

Fortsätt kämpa - ni har potential men snälla, snälla låt någon annan göra filmen.

Haha, jo jag vet. Men som sagt, dom är min klan. Och dom är inte så mycket bättre. Visst, dom kan göra snygga saker. Men alla dessa frags har vi fixat ihop på knappt en vecka, och vi har spelat tillsammans 2veckor.

Nej, old-film saken är häftig. :P Hah!

Japp, vi tog fraps. Det var mest bara för att kolla hur filmen skulle bli. :P Visst, det ser fult ut. Men det var mest som sagt bara för test.

Det där med min fragpart, det är bara en beta. ;) Dom kommer fixa mycket mer.

Japp, hud_saytext 0 ska jag fixa, och hideradar 1, jag vet.

Nej, vi gör den bara på test.

Jag lägger upp länken på hela filmen så fort jag fått den.

Tack för kritiken P-C.¨

@Bullet: Vi fick filmen gjord gratis, och bara på test. Tack du med.

PuZz

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att ni tar åt er kritik och är villiga att ändra. Många som inte gör det.

Ser fram emot nästa del. :o

Just det, ja. Fixa bättre tajming med musik och frags. Tajming är a och o för mig.

Lugnt. :lol:

Jepp, men tajmingen med denna låt är jävligt svår, vi tänkte bara satsa på musik som verkligen drar med en i filmen, därför den är så .. "rytmisk", om du förstår? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor