Mr.Magic Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 .any progress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Don't think so!...He have been editing that film for very long.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Sorry guys, jag har försökt att hinna med att editera den, men har haft prov i skolan ungefär varenda dag, har ej helt enkelt haft tid Men imorron satsar jag på att få den färdig! keep a look out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hoppas på det det e ju typ 5_:e gången du säöger "imorgon" nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Den lär bli superb i vilket fall som helst, Mensläpp den inte innan du är helt nöjd med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Uppdatering över läget i editering: Main part editerad!! Efter 6timmars arbete är jag äntligen nöjd Men, jag vill ändå ha dessa människors fonter för att sätta i Main Part, för jag tänker ej välja ut en font åt er själv. Sök på google efter gratis fonter och sedan skickar ni åt mig på msn. Lista över vilka som ska skicka sin font: Randoom Flex C_J Martin-123 Så snabbt som möjligt, tack Btw, använde INTE Bomfunk MC's - Turn It Up, hittade en låt som jag själv tyckte bättre om och därför kunde satsa mera på! EDIT: Eftersom jag ej kan skriva med överstruken text så tar jag bara bort namnen... Redigerad 13 februari, 2006 av Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vart kan man få tag på den där filen som tar bort "replay" nere i hörnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vart kan man få tag på den där filen som tar bort "replay" nere i hörnet? Adda mig på msn så skickar jag filen åt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Adda mig på msn så skickar jag filen åt dig! Okej schysst jag addar dig nu. Edit: CP MSN. Det händer inget när jag addar. Redigerad 12 februari, 2006 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Min Font, Du svarar ju inte på MSN så jag postar hära. Edit: Den ska vara "Royal" Blå med vit kant(helst!) Redigerad 12 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 My Font Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Eftersom du ej svarar på MSN så länkar jag väl då Bonzai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Sorry för dem jag inte svarade åt, spelade MTA... Drar av era namn på listan som har skickat åt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Always joking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Foooooont............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 16 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Här kommer ett spännande uppdate: RELEASE DATUM!!!! PGA personliga skäl som hindrat mig att jobba fullständigt åt projectet, så har det blivit försenat. Men nog om det, här kommer schocken: RELEASE DATUM & TID: 17.2.06, KLOCKAN 20.00 SVENSK TID!! Diskutera!! Redigerad 16 februari, 2006 av Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 JAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Fan nu skrev jag fel post Redigerad 16 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Hah, blir intressant å se den här "filmen" ! Skickade ju ett par reps för en bra stund sen.. Inga speciella men iaf.. De va länge sen man va inne här på gtasajtens forum.. Kul att va tillbaka BTW: De e ja som e "FleX".. Ha de bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts