Gäst Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ursäkta mig men jag har inte stuntat på typ 1 år och när jag såg Thunder så såg jag massor av stunts från tiden då jag stunta så jag tycker nog inte du ska vara så stolt över den. No offense. Kicka mig inte från videon nu.... xD Den är bra, Stunten fanns redan på VC tiden, men whateva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ursäkta mig men jag har inte stuntat på typ 1 år och när jag såg Thunder så såg jag massor av stunts från tiden då jag stunta så jag tycker nog inte du ska vara så stolt över den. No offense. Kicka mig inte från videon nu.... xD KICKAD!!! JÄVLA MES SOM INTE KAN ACCEPTERA MINA STUNTS!! JAG ÄR SÅ JÄVLA 1337!!! Trodde du verkligen att jag menade det där? K, men alltså jag menade inte det, men jag menade att vi använde inga snurr stunts iaf... Liksom jag menade att jag vill ha ordentliga stunts, eller så får det vara. Hoppas ingen tar illa upp, och Mr.Magic värför skulle jag kicka någon för att dom har en egen åsikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag kan bidra med klipp. Sista jag gjorde en C. stuntfilm här så hjälpte ju typ ingen till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Så nu har du mina åxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Den är bra, Stunten fanns redan på VC tiden, men whateva! Vadå VC tiden? xD det är ju SA stuntvideo, har du ens sett den för det första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vadå VC tiden? xD det är ju SA stuntvideo, har du ens sett den för det första? Tror att han pratar om metoden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jag ska börja editera nu på veckoslutet, men det är bara att skicka repriser ända till 4.2! Men nu vill jag att vi i denhär tråden tänker på: NAMNET!!! Jag har ingen aning över vad filmen skall heta, så förslag mottas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Vadå VC tiden? xD det är ju SA stuntvideo, har du ens sett den för det första? Dom flesta stuntsen i alla stuntfilmer kunde man göra då VC var nytt, Filmen var bra, Har jag ett sjätte bedömafilmutanattsedom sinne? Kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Jag ska börja editera nu på veckoslutet, men det är bara att skicka repriser ända till 4.2! Men nu vill jag att vi i denhär tråden tänker på: NAMNET!!! Jag har ingen aning över vad filmen skall heta, så förslag mottas! "Look what we can do". "Here they come again" "Swedish kablam into stunt" "No name. No stunt: False" "Freakin' Fall" Redigerad 27 januari, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Pretty Fly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Pretty Fly ...for a bunch of white guys? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 ...for a bunch of white guys? xD You now the song! Men Turn It Up låter ganska bra annars tycker jag, Låten i överaskningen (Stava) hette ju det och den var ju superb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Pretty Fly .. Nu fick jag flashbacks Minns när jag var liten grabb och älskade den låten mer än allt annat (Minns dock inte om det är han ifrån videon) Nej nu måste jag sticka o leta fram min gamla Offsprings-skiva.. Smell ya later Redigerad 31 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) You Know the song! Men Turn It Up låter ganska bra annars tycker jag, Låten i överaskningen (Stava) hette ju det och den var ju superb Wo.rd up, homeboiii. The track is the shiznit. Redigerad 1 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 .. Nu fick jag flashbacks Minns när jag var liten grabb och älskade den låten mer än allt annat *bild* (Minns dock inte om det är han ifrån videon) Nej nu måste jag sticka o leta fram min gamla Offsprings-skiva.. Smell ya later Håller med till 100%!! Jag såg videon på Voxpop och ville bara se den gång på gång. Jag gick i 1:an då så jag visste inte att man kunde tanka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 1 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Kom på ett namn: "Chronicles", vad tycks? Och om alla håller med på "Turn It Up" som låt, så då använder jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Kom på ett namn: "Chronicles", vad tycks? Och om alla håller med på "Turn It Up" som låt, så då använder jag den Kör på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag hoppar tyvär av.. Känner inget sug till SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Kom på ett namn: "Chronicles", vad tycks? Och om alla håller med på "Turn It Up" som låt, så då använder jag den Berättelser betyder det väl? Aja, Kör på det, Det blir nog fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Berättelser betyder det väl? Aja, Kör på det, Det blir nog fint Tror det e typ krönika eller ngt men orka bry sig...det låter cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts