Gof Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 OK, nu är alla mina replys skickade, Nu gör inte jag någon mer pga skolan, Men lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 När jag spelar så skickar jag replayens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag är rätt duktig på båt stunts men...inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag har en bra låt som kan vara i stuntfilmen. Eagle-Eye Cherry - Save Tonight. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jojje Okej då vet vi, Reve du kan säkert va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 'Kay, bara om ni har mig i creditsen så blir jag glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ska ta och lyssna på låten,ska uppdatera vem som skrivit upp sig idag! Förresten, ta en titt på min senaste video, lägger ut den här nu på sajten *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Okej ska ta å tanka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Ska ta och lyssna på låten,ska uppdatera vem som skrivit upp sig idag! Förresten, ta en titt på min senaste video, lägger ut den här nu på sajten *host* Jag kan ju bara säga att jag är riktigt spänd på att se hur det här går nu, Efter att ha sett dina talanger, Du borde bli oscarsnominerad för bästa redigering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Skickar repriserna när jag har lust att spela men de laggar vaför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Siiing tonight. Fight the break of dawn, cooome tomorrow... Vad tyckte ni om låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Siiing tonight. Fight the break of dawn, cooome tomorrow... Vad tyckte ni om låten? Hyffsad, Jag tar med den i min personliga stuntfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Okej de e två stycken ställen jag undrar vart dem är de första stuntet RaDoOm gör och de första stuntet som Ostist gör med taxi bil skicka en karta var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Okej de e två stycken ställen jag undrar vart dem är de första stuntet RaDoOm gör och de första stuntet som Ostist gör med taxi bil skicka en karta var Har inte tid med ngn karta men mitt första stunt vilket jag tror du menar är wallriden är bakom ammunation i LS, och Ostis taxistunt borde vara vid ngn av broarna på gränsen mellan LS och Red County. Rätta mig om jag har fel! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Har inte tid med ngn karta men mitt första stunt vilket jag tror du menar är wallriden är bakom ammunation i LS, och Ostis taxistunt borde vara vid ngn av broarna på gränsen mellan LS och Red County. Rätta mig om jag har fel! (:!!! Du har alldeles rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Ingen som kan lägga upp en karta exakt var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Ingen som kan lägga upp en karta exakt var? Få se, Är det inte nog förklarat? Bakom Ammunation i LS och i Red County's motorväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Aja ska prova å köra ditt imorgon då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Men en varning till denna community stuntfilm! Härma inte andra! Försök hitta egna stunts! Redigerad 11 januari, 2006 av RanDo0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Har skickat ett stunt Men mitt SA laggar piss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts