Sir.Per Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag är med =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Men vart Sparar Repriserna? ?? i VIlken Mapp De sparas i "...Mina Dokument/GTA San Andreas User Files/". BTW, ja e också med. Lite tips: Använd gärna koder som förbättrar själva miljön för stunting. T.ex. Less traffic, Sunny wheather, No Cops osv... Men använd inte koder och mods som förbättrar själva stuntet som t.ex. Real Speed Mod och ändring i handling.cfg. Spawners och teleporters är också ett bra tips att använda för att underlätta litet. Redigerad 8 januari, 2006 av RanDo0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag som bara tar första MC'n jag hittar och kör på väggarna (Kul liten sak) och hoppas det blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Men hur sparar man Repriserna då? Klickar man F3 när man sett reprisen? eller när man ser reprisen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Du klickar på F2 när du gjort stuntet, Alt-tabbar ut till Windows, Öppnar mappen GTA San Andreas User Files och ändrar namn på filen replay.rep till vadduvill.rep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Du klickar på F2 när du gjort stuntet, Alt-tabbar ut till Windows, Öppnar mappen GTA San Andreas User Files och ändrar namn på filen replay.rep till vadduvill.rep Okej då vet jag men vilket program uppnar man filerna med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 När du vill se på repriserna igen så ändrar du namnet på reprisen till replay.rep och klickar på F1, Spela in dom med Fraps och klipp till en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 När du vill se på repriserna igen så ändrar du namnet på reprisen till replay.rep och klickar på F1, Spela in dom med Fraps och klipp till en film F3 trycker man på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 F3 trycker man på Det är om man ska spara repriserna, F1 för att se repriserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tackar då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det är om man ska spara repriserna, F1 för att se repriserna Såhär ligger det till: F1=Se på aktuell repris, dvs. INTE den sparade. F2=Spara reprisen man du såg på F1 F3=Se på sparade reprisen vid ett annat tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 JAg kan kanske vara med, beror på om min crew ska göra en SA film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hmm... Jag är inte dålig. men jag är inte världens bästa heller. Så ni får ha överseende med mina replays. Ville bara säga det. Ok. Here's the deal. Om man gör något asgrymt, fast det inte är med flit (ni vet, typ åker emot något och snurrar som in i helvete ), och sedan ramlar av mc:n. Är såna replays helt värdelösa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hmm... Jag är inte dålig. men jag är inte världens bästa heller. Så ni får ha överseende med mina replays. Ville bara säga det. Ok. Here's the deal. Om man gör något asgrymt, fast det inte är med flit (ni vet, typ åker emot något och snurrar som in i helvete ), och sedan ramlar av mc:n. Är såna replays helt värdelösa? Det är då du sätter dig på MC'n och försöker göra om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hmm... Jag är inte dålig. men jag är inte världens bästa heller. Så ni får ha överseende med mina replays. Ville bara säga det. Ok. Here's the deal. Om man gör något asgrymt, fast det inte är med flit (ni vet, typ åker emot något och snurrar som in i helvete ), och sedan ramlar av mc:n. Är såna replays helt värdelösa? Spintrick är dom gäftigaste helt klart, Det finns ju typ, 0 stycken såna filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Såhär ligger det till: F1=Se på aktuell repris, dvs. INTE den sparade. F2=Spara reprisen man du såg på F1 F3=Se på sparade reprisen vid ett annat tillfälle. Tackar då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Jag kan inte vara med Redigerad 10 januari, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Godfather är du med i den här filmen också? för isåfall är alla i vårat film team med du C_J Iwe och jag. Redigerad 9 januari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Godfather är du med i den här filmen också? för isåfall är alla i vårat film team med du C_J Iwe och jag. Det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jupp Off Topic: C_J var fick du den dära signaturen me steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts