Ceone Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Vote: MC donalds. Har aldrig ätit på Max. och har bara ätit på burger king en gång i mitt liv när jag var liten och då får det bli mc donalds eftersom jag äter där ca: 4-5 gånge per år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Vote: MC donalds. Har aldrig ätit på Max. och har bara ätit på burger king en gång i mitt liv när jag var liten och då får det bli mc donalds eftersom jag äter där ca: 4-5 gånge per år 4-5 gånger per ÅR?! VAAD? Jag äter typ hamburgare runt 4 gånger / månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 McDonaldsälskare? Nja, jag gillar mer pizza. Men men, japp. Det kanske ligger till så. Men endå så är det jävligt många som äter där, iaf i Sandviken. Japp, tyvärr så förstog jag inte din ironi, och ja. Jag kanske har den attityden. So what? Shot me. Och, vart har du hittat källan för att McDonalds är den sämsta snabbmatskedjan då? Jag vill ha en länk. Tack. Nej, jag tänker inte sjukta dig. Håller inte på med sånt. Skjuter inte på folk som jag ogillar. Vet inte hur du har växt upp, man kanske gör så i din släkt. Hmm, har ingen länk men om det är utav intresse så kan du leta upp SIFOs och ISI Wissing undersökning som de gjorde mellan McD, Max och Burger king. Det jag kommer ihåg är att McD kom sist. hmm, länk får du hitta själv. Skicka den gärna till mig när du är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 4-5 gånger per ÅR?! VAAD? Jag äter typ hamburgare runt 4 gånger / månad. Herregud. Hur ser du ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag äter i princip aldrig skräpmat. Dels för att närmsta skräpmats-ställe ligger en bra bit härifrån, och dels för att det inte är gott eller trevligt. Men nån gång kan jag köpa, då blir det McDonalds. Det har inget att göra med kvalité eller liknande, det är oftast McDonalds som ligger närmast till. Jag kan faktiskt aldrig minnas att jag dinerat på Burger King, och Max vet jag inte ens vad det är. Sammanfattat, skräpmat + Siana just don't match. Jag röstade på McDonalds på grund av att Ronald är så mobbad, ful, miserabel och rövknullad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Av dom där äre allt max. På köttet iaf. Kolla, ta bort _allting_ utom köttet på mcdonals / burgerking. Det smakar skosula. varför inte ta en macka istället? på max smakar det lite grann iaf. FYRKANTEN is teh shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Null vote. Kebab är den enda skräpmaten som är fin nog för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Utav dom som finns här så tar jag McDonalds. Max har jag aldrig ätit på och Burger King har jag ätit på en gång i Tyskland så jag kan inte minnas att nått av dom. Men jag äter inte så ofta på McDonalds heller, Sibylla däremot! Det är grejer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Max lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Mc Donalds tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Herregud. Hur ser du ut då? Hmm, jadu. Småmullig, haha! Vill helst inte knäppa kort på magen då jag ser ut som en apa, och inte vill bli klassad som bög. Men tack endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Max av de där tre iallafall. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Burger King. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts