Jump to content

Bäst kvalitén på maten?

BroDD
 Share

Vilket ställe har bäst kvalité på maten?  

45 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: MC donalds. Har aldrig ätit på Max. och har bara ätit på burger king en gång i mitt liv när jag var liten och då får det bli mc donalds eftersom jag äter där ca: 4-5 gånge per år ^_^

4-5 gånger per ÅR?! VAAD? Jag äter typ hamburgare runt 4 gånger / månad.(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

McDonaldsälskare? Nja, jag gillar mer pizza.

Men men, japp. Det kanske ligger till så. Men endå så är det jävligt många som äter där, iaf i Sandviken. Japp, tyvärr så förstog jag inte din ironi, och ja. Jag kanske har den attityden. So what? Shot me.

Och, vart har du hittat källan för att McDonalds är den sämsta snabbmatskedjan då? Jag vill ha en länk. Tack.

Nej, jag tänker inte sjukta dig. Håller inte på med sånt. Skjuter inte på folk som jag ogillar. Vet inte hur du har växt upp, man kanske gör så i din släkt.

Hmm, har ingen länk men om det är utav intresse så kan du leta upp SIFOs och ISI Wissing undersökning som de gjorde mellan McD, Max och Burger king. Det jag kommer ihåg är att McD kom sist. hmm, länk får du hitta själv. Skicka den gärna till mig när du är klar (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag äter i princip aldrig skräpmat. Dels för att närmsta skräpmats-ställe ligger en bra bit härifrån, och dels för att det inte är gott eller trevligt. Men nån gång kan jag köpa, då blir det McDonalds. Det har inget att göra med kvalité eller liknande, det är oftast McDonalds som ligger närmast till. Jag kan faktiskt aldrig minnas att jag dinerat på Burger King, och Max vet jag inte ens vad det är.

Sammanfattat, skräpmat + Siana just don't match.

Jag röstade på McDonalds på grund av att Ronald är så mobbad, ful, miserabel och rövknullad. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor