Jump to content

Bäst kvalitén på maten?

BroDD
 Share

Vilket ställe har bäst kvalité på maten?  

45 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Strunta i vad ni tycker har GODAST mat, och välj den som har bäst kvalité

tex, som mcdonalds hamburgare när man öppnar dom så ligger det fullt med sallad utanför hamburgaren, halva osten ligger utanför brödet, så ska det ju inte vara (w00t) och hamburgarna brukar ofta vara svettiga

själv tycker jag nog BK, hamburgarna brukar alltid vara "fint" gjorda där, max har jag inte ätit så ofta så kommer inte ihåg hur det brukar va där ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrade ju av dom här 3  ^_^

tänk så skulle jag gå in i tråden om 2pac e död eller inte och säga "null vote: 27 augusti" det skulle ju inte gå?

LOL! (w00t)

Mcdonalds suger. Små, dyra smaklösa hamburgare. Det är sorligt att titta på dem...

Max... Ordet "snabbmat" förlorar all mening om man sätter ihop det med ordet "Max". Här går du in på en "snabbmats restaurang" för att få mat snabbt. Så plockar de fram en rå köttfärsklump. Klappar den, gör den till en boll, trycker till den, steker den, lägger den, nu stekta (som tar c:a 10 minuter att steka) hamburgaren mellan två bröd, sallad och dressing. Prosseduren tar allt som allt c:a 20 minuter. Snabbmat, jo jag tackar jag...

Burger King: Absolut bästa restaurangen. Stora goda hamburgare.

Får ta maximalt 2 minut och 47 sekunder. Sen skall du ha din Hamburgare i handen. Detta är en mall som skall följas av samtliga BK restauranger runt om i världen. Den "hemliga gästen" dycker upp 2-3 ggr om året och tar tiden. Tar det för långtid, för smutsigt på restaurangen, personal som är oförskämd mm så blir "betyget" dåligt för restaurangen. För många minus och retaurangen kan förlora sitt tillstånd. Alla betyg finns på en tavla inne på restaurangen.

(Victoria var Restaurang chef på BK malmö ett tag. :( )

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Max... Ordet "snabbmat" förlorar all mening om man sätter ihop det med ordet "Max". Här går du in på en "snabbmats restaurang" för att få mat snabbt. Så plockar de fram en rå köttfärsklump. Klappar den, gör den till en boll, trycker till den, steker den, lägger den, nu stekta (som tar c:a 10 minuter att steka) hamburgaren mellan två bröd, sallad och dressing. Prosseduren tar allt som allt c:a 20 minuter. Snabbmat, jo jag tackar jag...

Sedan finns det ju dårar som jag som väntar på dessa hamburgare också då de är så goda och man vet att de inte har legat där i 2 dygn som på McDonalds.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Källa? Sa en klasskompis det till dig, eller?

Lol, du är givietvis en sån där McDonaltsälskare som gör allt för att skydda McDonalds så du inte vågar inse sanningen att McDonalds är den sämsta snabbmatskedjan i Sverige. Sedan brukar man i din ålder kunna höra/läsa då någon är ironisk. Men det är klart, har man en attityd som du så slänger man ur sig det mesta så snabbt som möjligt (w00t)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, du är givietvis en sån där McDonaltsälskare som gör allt för att skydda McDonalds så du inte vågar inse sanningen att McDonalds är den sämsta snabbmatskedjan i Sverige. Sedan brukar man i din ålder kunna höra/läsa då någon är ironisk. Men det är klart, har man en attityd som du så slänger man ur sig det mesta så snabbt som möjligt (w00t)

McDonaldsälskare? Nja, jag gillar mer pizza.

Men men, japp. Det kanske ligger till så. Men endå så är det jävligt många som äter där, iaf i Sandviken. Japp, tyvärr så förstog jag inte din ironi, och ja. Jag kanske har den attityden. So what? Shot me.

Och, vart har du hittat källan för att McDonalds är den sämsta snabbmatskedjan då? Jag vill ha en länk. Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor