BroDD Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Strunta i vad ni tycker har GODAST mat, och välj den som har bäst kvalité tex, som mcdonalds hamburgare när man öppnar dom så ligger det fullt med sallad utanför hamburgaren, halva osten ligger utanför brödet, så ska det ju inte vara och hamburgarna brukar ofta vara svettiga själv tycker jag nog BK, hamburgarna brukar alltid vara "fint" gjorda där, max har jag inte ätit så ofta så kommer inte ihåg hur det brukar va där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Null vote: Sibylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Null vote: Sibylla. Jag undrade ju av dom här 3 tänk så skulle jag gå in i tråden om 2pac e död eller inte och säga "null vote: 27 augusti" det skulle ju inte gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag undrade ju av dom här 3 tänk så skulle jag gå in i tråden om 2pac e död eller inte och säga "null vote: 27 augusti" det skulle ju inte gå? HAHA! Förlåt då, Mcdonalds om jag måste välja. HAHA FAN VAD JAG SKRATTADE. LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Max, Egentligen skulle ni tagit med Frasses också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Burger King, tyvärr finns det inte i Luleå så man får passa på under Stockholmsresorna. Redigerad 7 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Max, inget annat än Max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Max av de där tre iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jäpp, Max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Jag undrade ju av dom här 3 tänk så skulle jag gå in i tråden om 2pac e död eller inte och säga "null vote: 27 augusti" det skulle ju inte gå? LOL! Mcdonalds suger. Små, dyra smaklösa hamburgare. Det är sorligt att titta på dem... Max... Ordet "snabbmat" förlorar all mening om man sätter ihop det med ordet "Max". Här går du in på en "snabbmats restaurang" för att få mat snabbt. Så plockar de fram en rå köttfärsklump. Klappar den, gör den till en boll, trycker till den, steker den, lägger den, nu stekta (som tar c:a 10 minuter att steka) hamburgaren mellan två bröd, sallad och dressing. Prosseduren tar allt som allt c:a 20 minuter. Snabbmat, jo jag tackar jag... Burger King: Absolut bästa restaurangen. Stora goda hamburgare. Får ta maximalt 2 minut och 47 sekunder. Sen skall du ha din Hamburgare i handen. Detta är en mall som skall följas av samtliga BK restauranger runt om i världen. Den "hemliga gästen" dycker upp 2-3 ggr om året och tar tiden. Tar det för långtid, för smutsigt på restaurangen, personal som är oförskämd mm så blir "betyget" dåligt för restaurangen. För många minus och retaurangen kan förlora sitt tillstånd. Alla betyg finns på en tavla inne på restaurangen. (Victoria var Restaurang chef på BK malmö ett tag. ) Redigerad 7 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Max såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 På Burger king här stan tar det nästan 15 minuter. Jag måste ändå säga MAX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Max... Ordet "snabbmat" förlorar all mening om man sätter ihop det med ordet "Max". Här går du in på en "snabbmats restaurang" för att få mat snabbt. Så plockar de fram en rå köttfärsklump. Klappar den, gör den till en boll, trycker till den, steker den, lägger den, nu stekta (som tar c:a 10 minuter att steka) hamburgaren mellan två bröd, sallad och dressing. Prosseduren tar allt som allt c:a 20 minuter. Snabbmat, jo jag tackar jag... Sedan finns det ju dårar som jag som väntar på dessa hamburgare också då de är så goda och man vet att de inte har legat där i 2 dygn som på McDonalds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Sedan finns det ju dårar som jag som väntar på dessa hamburgare också då de är så goda och man vet att de inte har legat där i 2 dygn som på McDonalds. Källa? Sa en klasskompis det till dig, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Max eller King. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Källa? Sa en klasskompis det till dig, eller? Lol, du är givietvis en sån där McDonaltsälskare som gör allt för att skydda McDonalds så du inte vågar inse sanningen att McDonalds är den sämsta snabbmatskedjan i Sverige. Sedan brukar man i din ålder kunna höra/läsa då någon är ironisk. Men det är klart, har man en attityd som du så slänger man ur sig det mesta så snabbt som möjligt Redigerad 7 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Sedan finns det ju dårar som jag som väntar på dessa hamburgare också då de är så goda och man vet att de inte har legat där i 2 dygn som på McDonalds. För mcdonalds vet jag inte tiden. men 10 minuter har BK som gräns sen huttar de hamburgarna som inte e sålda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Lol, du är givietvis en sån där McDonaltsälskare som gör allt för att skydda McDonalds så du inte vågar inse sanningen att McDonalds är den sämsta snabbmatskedjan i Sverige. Sedan brukar man i din ålder kunna höra/läsa då någon är ironisk. Men det är klart, har man en attityd som du så slänger man ur sig det mesta så snabbt som möjligt McDonaldsälskare? Nja, jag gillar mer pizza. Men men, japp. Det kanske ligger till så. Men endå så är det jävligt många som äter där, iaf i Sandviken. Japp, tyvärr så förstog jag inte din ironi, och ja. Jag kanske har den attityden. So what? Shot me. Och, vart har du hittat källan för att McDonalds är den sämsta snabbmatskedjan då? Jag vill ha en länk. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Röstar på Burger King. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts