_EmiL_ Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hoppas inte detta klassas som warez??! När jag ska använda Bitcomet till att tanka hem nånting, så står det och tankar i en minut sen så stängs det bara av! Vad är fel??? Om detta anases vara warez så sry!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hoppas inte detta klassas som warez??! När jag ska använda Bitcomet till att tanka hem nånting, så står det och tankar i en minut sen så stängs det bara av! Vad är fel??? Om detta anases vara warez så sry!!!! Händer med p2p klienter ibland. Byt till bittornado. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Men jag kan ladda ner musik men inte filmer. Varför är det så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Men jag kan ladda ner musik men inte filmer. Varför är det så?? Jag har Bitcomet och det fungerar utmärkt. Vet inte varför det är så. Stängs hela programmet ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Du kan ju testa med ett annat program, Jag gillar BitSpirit bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Jag har Bitcomet och det fungerar utmärkt. Vet inte varför det är så. Stängs hela programmet ner? Jaa helt utan någon varning! Godfather:Det blir med alla klienter jag har testat! Redigerad 7 januari, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Testa Azureus.... om inte det funkar så ... :'( ta Standard... (Världens minsta Bittorrent program)... inte så snabb men du klarar dig Stay away from BITCOMET! : det är en farligt program A story way back... Once a upon time there was a sad boy who wanted to download a movie. He had the Standard but it was not enough. He downloaded Bitcomet because experts recommended it. The install was succefully made and there was no errors with the program. One day he started Bitcomet to download a movie. KABOOM! hes internet connection was lost. Wtf is he going to do one? he thought... he restarted the Router and the connection came back. He started Bitcomet again. BOM! the connection was lost. Know he had enough!, the shit program is going to hell!...10 seconds later. The uninstall was succefully made. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Testa Azureus.... om inte det funkar så ... :'( ta Standard... (Världens minsta Bittorrent program)... inte så snabb men du klarar dig Stay away from BITCOMET! : det är en farligt program A story way back... Once a upon time there was a sad boy who wanted to download a movie. He had the Standard but it was not enough. He downloaded Bitcomet because experts recommended it. The install was succefully made and there was no errors with the program. One day he started Bitcomet to download a movie. KABOOM! hes internet connection was lost. Wtf is he going to do one? he thought... he restarted the Router and the connection came back. He started Bitcomet again. BOM! the connection was lost. Know he had enough!, the shit program is going to hell!...10 seconds later. The uninstall was succefully made. Jag har haft Azureus men det är samma problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har haft Azureus men det är samma problem! Låter som om att det är problem med din dator. Två helt olika program som är helt olika uppbyggda kan omöjligt avge samma fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 En kompis sa att det kunde vara brandväggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det kan vara brandväggen, portkrångel, virus... Eller kanske nån StarForce- skit? Gör en virussökning först och främst. Har du stängt av brandväggen? Använder du router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har inte stängt av branväggen,jag använder Router Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har inte stängt av branväggen,jag använder Router Jag har också router... så det är inget fel där. Virus är det nog inte heller. Brandvägg? kanske... Det finns en standard port som Azureus använder som har stängts av. Har du testat att ändra Port numret i inställningar? (Gäller alla Bittorrent klienter). Det kan vara så att när du ska ladda ner nåt och försöker kontakta andra personer så låter inte din Router eller brandvägg de... så programmet krashar. Eller så är Port numret låst i din router så programmet kan inte kontakta andra och krashar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har inte stängt av branväggen,jag använder Router Router är aldrig kul... Jag föreslår ett besök på www.portforward.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Router är aldrig kul... Jag föreslår ett besök på www.portforward.com Routern är inget att leka med heller. Jag rekommenderar att man fråga föreldrarna först innan man börjar leka runt och forwarda massa saker och sen få massa Hackers efter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Routern är inget att leka med heller. Jag rekommenderar att man fråga föreldrarna först innan man börjar leka runt och forwarda massa saker och sen få massa Hackers efter sig Tja att öppna en port är inte så farligt Fråga föräldrarna? Tänk om dom är som dom flesta andra, inte kan nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Se till att ni har lösenord och användarnamn till routern också, brukar stå i paprena man får med bredbandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts