CurunirOfValinor Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Bara för att du blev analknullad av din far när du var liten behöver du inte låta det gå ut över oss. Disskutera som man ska, inte som nått rejält jävla retard. Allt du säger är bara skit, försök framföra dina åsikter på ett bättre sätt ?? Eller så kan du bara dra åt helvete eftersom ingen här skulle sakna dig. Tack. Du kanske borde ta en titt här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36451 *rapporterad* Redigerad 13 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Bara för att du blev analknullad av din far när du var liten behöver du inte låta det gå ut över oss. Disskutera som man ska, inte som nått rejält jävla retard. Allt du säger är bara skit, försök framföra dina åsikter på ett bättre sätt ?? Eller så kan du bara dra åt helvete eftersom ingen här skulle sakna dig. Tack. Jag kommer sakna honom! Sluta va så arg! Sprid lite glädge! Woohoo! Glada färger överallt! (Di Leva tar över sajten!!!) Ehm... Onödiga el-saker var det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Bara för att du blev analknullad av din far när du var liten behöver du inte låta det gå ut över oss. Disskutera som man ska, inte som nått rejält jävla retard. Allt du säger är bara skit, försök framföra dina åsikter på ett bättre sätt ?? Eller så kan du bara dra åt helvete eftersom ingen här skulle sakna dig. Tack. Wow, du är så fett på att rappa Undra om någon gång kommer bli pappa? Jag är inte på humör för en sån liten skit som kebabkurt. Jag mår inte bra, allt är bara surt. Så vill du ha något med mig och göra? Dags och pm:a så får du höra. Hehe. @R2D2: Ordish. @The Dude: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 X BOX.....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 X BOX.....! Varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 X BOX.....! Fem spänn på att du är en PlayStation-fanboy. Annars får du gärna säga vad som är så dåligt med Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 X-box och Nintendo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Någon sa alla usb-sakerna, det håller jag med om. Finns ju typ kaffekopp-värmare och sånt, fan vad onödigt <Seriös> Vad fan är det för fel med det? kan ju vara bra om man vill ha varmt Kaffe/Te/whatever! Tänk om en som älskar kaffe sitter vid datorn med kallt kaffe! hu grymma värld. </Seriös> edit: dom som säger att X-boX ska bort kan ta livet av sig själva, bara för att ni älskar PS som suger hästen. Redigerad 17 januari, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) X-box och Nintendo Drivs hela företaget Nintendo av elektricitet? Jag visste det- Miyamoto är en robot. Redigerad 17 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Fem spänn på att du är en PlayStation-fanboy. Annars får du gärna säga vad som är så dåligt med Xbox. Japp, en fanboy e vad jag e...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Drar upp tråden lite http://www.macfeber.se/2006/01/frstrk_mottagni.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Drar upp tråden lite http://www.macfeber.se/2006/01/frstrk_mottagni.html Jävla läskig! Men onödig? Njaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts