CurunirOfValinor Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Pages: (6) « First ... 4 5 [6] För att inte gå allt för mycket off-topic kan jag väl nämna motordrivna pepparkvarnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 För 10 sidor sen sades detta. Men du kanske icke heller bär hår som är nödvändigt att föna. Motivera gärna varför den är onödig så skulle jag bli nöjd. Jo... Jag har hyffsat långt hår... Men jag använder ändå en handduk istället för en fön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jo... Jag har hyffsat långt hår... Men jag använder ändå en handduk istället för en fön! Haha, en handduk kan ju aldrig torka håret helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Haha, en handduk kan ju aldrig torka håret helt. Nej men man torkar det mesta med handduken och låter resten självtorka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nej men man torkar det mesta med handduken och låter resten självtorka. Mitt i vintern? Du har aldrig heller haft långt hår förmodar jag. Håret fryser fast i jackan, och det är ju jävligt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Mitt i vintern? Du har aldrig heller haft långt hår förmodar jag. Håret fryser fast i jackan, och det är ju jävligt skönt. Mja.. Om man nu sitter med jacka utomhus och kollar på TV så kan det ju hända. Men man är ju inte utomhus VARJE gång man duschat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Mja.. Om man nu sitter med jacka utomhus och kollar på TV så kan det ju hända. Men man är ju inte utomhus VARJE gång man duschat. Duschar på morgonen, går till skolan? Eller duschar du dig, för att sedan gå tillbaks till datorn? o rly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Duschar på morgonen, går till skolan? Eller duschar du dig, för att sedan gå tillbaks till datorn? o rly. Nej, sa jag det?. Fast, om man kommer från en träning och sen sätter sig vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 För att inte gå allt för mycket off-topic kan jag väl nämna motordrivna pepparkvarnar. Det sjukaste är att den är slutsåld. Vad är det för sjuka människor som köper den? En pelletsdriven få-myspysstämningen-tillbaka-till-gtasajten-motorsåg hade dock suttit fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Det sjukaste är att den är slutsåld. Vad är det för sjuka människor som köper den? En pelletsdriven få-myspysstämningen-tillbaka-till-gtasajten-motorsåg hade dock suttit fint. Vi har 3 st hemma, en för salt, en för svartpeppar och en för vitpeppar. Whats your point eeh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vi har 3 st hemma, en för salt, en för svartpeppar och en för vitpeppar. Whats your point eeh? Med motor? Mog1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nej, sa jag det?. Fast, om man kommer från en träning och sen sätter sig vid datorn. Sa jag att jag sitter med jacka inomhus? Japp, men om man kommer från en träning så duschar du väl där? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Med motor? Mog1 Med motor och lampa ja, inte exakt den på sidan men väldigt lik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 *Ställer mig bakom pKz * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 *Ställer mig bakom pKz * Wooho \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 1-0 till pKz . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Pojkar... Nu ska vi vara glada... Tillägga på listan är iBuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Menade att "vi", är som att du dragit ihop en hel grupp med folk som är emot mig. Men endå så kommer nog endel kommer ställa sig bakom mig istället för bakom dig. Du tror, nice. Tror gör man i kyrkan. Okej, du bryr dig inte. Finns andra som gör det. Som visar "medlidande", eller kanske själv blivit utsatt. Var du den som höll med den som hade mest muskler i skolan du då eller? Eller var du kanske mobbaren själv? Usch, usch. Bara för att du blev analknullad av din far när du var liten behöver du inte låta det gå ut över oss. Disskutera som man ska, inte som nått rejält jävla retard. Allt du säger är bara skit, försök framföra dina åsikter på ett bättre sätt ?? Eller så kan du bara dra åt helvete eftersom ingen här skulle sakna dig. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Bara för att du blev analknullad av din far när du var liten behöver du inte låta det gå ut över oss. Disskutera som man ska, inte som nått rejält jävla retard. Allt du säger är bara skit, försök framföra dina åsikter på ett bättre sätt ?? Eller så kan du bara dra åt helvete eftersom ingen här skulle sakna dig. Tack. Haha. Diskutera som man ska var det ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Bara för att du blev analknullad av din far när du var liten behöver du inte låta det gå ut över oss. Disskutera som man ska, inte som nått rejält jävla retard. Allt du säger är bara skit, försök framföra dina åsikter på ett bättre sätt ?? Eller så kan du bara dra åt helvete eftersom ingen här skulle sakna dig. Tack. .pKz må vara något jobbigt att diskutera med. Man får typ "blow me" "fuck a horse" som svar för det mesta Men nu gick du liiite över gränsen, jag och säkert många fler skulle sakna pKz och hans tjat om hårdrock, CS, Johanna osv osv. Och vafan, nu när Sunset Beach har slutat är hans och Johannas privatliv en utmärkt ersättare. Dig däremot kan jag knappas minnas namnet på, och ingen skulle någonsin bry sig om du försvann. BIIIAAATCH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts