Zack Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jaja, kramar om The Dude (och hugger hand med en liiiten anti-knark spruta.) Det var nog den minsta och mest osammanhängande meningen jag läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Det var nog den minsta och mest osammanhängande meningen jag läst. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Okej. Det finns en skär och klar anledning till varför jag hatar ditt sätt att debattera. OCH DET ÄR ATT DU ALLTID ALLTID DRA IN DITT JÄVLA PRIVATLIV! VI SKITER FULLSTÄNDIGT I DIN MORSA, OM DU HAR DET SVÅRT HEMMA, OM DIN FLICKVÄN SOM ÄR UNDERBAR OCH ATT DU INTE BEHÖVER NÅT ANNAT. Det må vara synd om dig, men inte fan bryr vi ooooooosss. Har velat säga det här länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Det finns en skär och klar anledning till varför jag hatar ditt sätt att debattera. OCH DET ÄR ATT DU ALLTID ALLTID DRA IN DITT JÄVLA PRIVATLIV! VI SKITER FULLSTÄNDIGT I DIN MORSA, OM DU HAR DET SVÅRT HEMMA, OM DIN FLICKVÄN SOM ÄR UNDERBAR OCH ATT DU INTE BEHÖVER NÅT ANNAT. Det må vara synd om dig, men inte fan bryr vi ooooooosss. Har velat säga det här länge. Värst vilket utbrott man kan få på bara ordet "okej" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Värst vilket utbrott man kan få på bara ordet "okej" Jag visste inte vilket inlägg jag skulle quota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vet att många av dom sakerna inte var elgrejer.. höll på att rensa men sen övertygade aKi mig att skita i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det finns en skär och klar anledning till varför jag hatar ditt sätt att debattera. OCH DET ÄR ATT DU ALLTID ALLTID DRA IN DITT JÄVLA PRIVATLIV! VI SKITER FULLSTÄNDIGT I DIN MORSA, OM DU HAR DET SVÅRT HEMMA, OM DIN FLICKVÄN SOM ÄR UNDERBAR OCH ATT DU INTE BEHÖVER NÅT ANNAT. Det må vara synd om dig, men inte fan bryr vi ooooooosss. Har velat säga det här länge. Aboo, walla. Andas snorunge. http://www.infomedica.se/admin/bildarkiv/Amnen/KOL/l_ny_lunga.gif Herregud. Vi skiter? Vem pratar du om då? Du och.. vem då? Hemliga kompisen? Och ja, jag drar in min flickvän i debatter ofta. Vet du varför? Fråga P-C hur jag var innan jag träffade henne? Gör det. Snälla? Ja, vad bra att du sa det då. Gulleplutt. Shit allstå, du måste in hos en psykolog eller något. Sånna som du borde inte gå lös. Vojne vojne. Haj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Så du drar in din flickvän i debatter för att du var som du var innan du träffade henne? O... kay... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Aboo, walla. Andas snorunge. http://www.infomedica.se/admin/bildarkiv/Amnen/KOL/l_ny_lunga.gif Herregud. Vi skiter? Vem pratar du om då? Du och.. vem då? Hemliga kompisen? Och ja, jag drar in min flickvän i debatter ofta. Vet du varför? Fråga P-C hur jag var innan jag träffade henne? Gör det. Snälla? Ja, vad bra att du sa det då. Gulleplutt. Shit allstå, du måste in hos en psykolog eller något. Sånna som du borde inte gå lös. Vojne vojne. Haj. Ja, vem fna tror du jag pratar om? Jag tror nog det finns rätt så många som är less på ditt sätt att debattera när du alltid drar in ditt privatliv. Och än en gång, jag vet inte hur du var, du var säkert den som alla slog på osv men vi bryr oss fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja, vem fna tror du jag pratar om? Jag tror nog det finns rätt så många som är less på ditt sätt att debattera när du alltid drar in ditt privatliv. Och än en gång, jag vet inte hur du var, du var säkert den som alla slog på osv men vi bryr oss fortfarande inte. I'm with you, son. Låt dig inte ledas bakom ljuset av den där hippie-aktiga texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Kan ni ta denna diskution över någon söt chatt eller msn? För jag tycker detta börjar gå LITE över styr! ... Tack! Jag tycker att hårfönen är ganska onödig... Varför tror du man uppfann dusch-handdukar för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Eldriven Träningscykel Näe sorry det var ju saker man sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Sånna där extra CPU (usb) fläktar som man sätter åvan på dator fläktarna otroligt onödigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Trappstegsmaskiner som folk använder på gym, sedan när de kommer hem tar de likförbannat den jefla hissen. Det gör den till ganska onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag tycker att hårfönen är ganska onödig... Varför tror du man uppfann dusch-handdukar för? Är det en kuggfråga? Tvins.com borde bannlysas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 El-vispen.... man kan ju använda el-d... öhh.... öhh.... När jag tänker efter är den ganksa bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag tycker att hårfönen är ganska onödig... Varför tror du man uppfann dusch-handdukar för? För 10 sidor sen sades detta. Men du kanske icke heller bär hår som är nödvändigt att föna. Motivera gärna varför den är onödig så skulle jag bli nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 För 10 sidor sen sades detta. Pages: (6) « First ... 4 5 [6] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ja, vem fna tror du jag pratar om? Jag tror nog det finns rätt så många som är less på ditt sätt att debattera när du alltid drar in ditt privatliv. Och än en gång, jag vet inte hur du var, du var säkert den som alla slog på osv men vi bryr oss fortfarande inte. Menade att "vi", är som att du dragit ihop en hel grupp med folk som är emot mig. Men endå så kommer nog endel kommer ställa sig bakom mig istället för bakom dig. Du tror, nice. Tror gör man i kyrkan. Okej, du bryr dig inte. Finns andra som gör det. Som visar "medlidande", eller kanske själv blivit utsatt. Var du den som höll med den som hade mest muskler i skolan du då eller? Eller var du kanske mobbaren själv? Usch, usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Man skulle uppfinna en bil som man tankar med vatten, gräs el. dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts