Jump to content

Världens onödigaste elprylar

darkjak
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 151
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej.

Det finns en skär och klar anledning till varför jag hatar ditt sätt att debattera.

OCH DET ÄR ATT DU ALLTID ALLTID DRA IN DITT JÄVLA PRIVATLIV! VI SKITER FULLSTÄNDIGT I DIN MORSA, OM DU HAR DET SVÅRT HEMMA, OM DIN FLICKVÄN SOM ÄR UNDERBAR OCH ATT DU INTE BEHÖVER NÅT ANNAT.

Det må vara synd om dig, men inte fan bryr vi ooooooosss.

Har velat säga det här länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en skär och klar anledning till varför jag hatar ditt sätt att debattera.

OCH DET ÄR ATT DU ALLTID ALLTID DRA IN DITT JÄVLA PRIVATLIV! VI SKITER FULLSTÄNDIGT I DIN MORSA, OM DU HAR DET SVÅRT HEMMA, OM DIN FLICKVÄN SOM ÄR UNDERBAR OCH ATT DU INTE BEHÖVER NÅT ANNAT.

Värst vilket utbrott man kan få på bara ordet "okej" :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aboo, walla. Andas snorunge.

Herregud. Vi skiter? Vem pratar du om då? Du och.. vem då? Hemliga kompisen?

Och ja, jag drar in min flickvän i debatter ofta. Vet du varför? Fråga P-C hur jag var innan jag träffade henne? Gör det. Snälla?

Ja, vad bra att du sa det då. Gulleplutt.

Shit allstå, du måste in hos en psykolog eller något. Sånna som du borde inte gå lös.

Vojne vojne.

Haj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aboo, walla. Andas snorunge.

Herregud. Vi skiter? Vem pratar du om då? Du och.. vem då? Hemliga kompisen?

Och ja, jag drar in min flickvän i debatter ofta. Vet du varför? Fråga P-C hur jag var innan jag träffade henne? Gör det. Snälla?

Ja, vad bra att du sa det då. Gulleplutt.

Shit allstå, du måste in hos en psykolog eller något. Sånna som du borde inte gå lös.

Vojne vojne.

Haj.

Ja, vem fna tror du jag pratar om? Jag tror nog det finns rätt så många som är less på ditt sätt att debattera när du alltid drar in ditt privatliv.

Och än en gång, jag vet inte hur du var, du var säkert den som alla slog på osv men vi bryr oss fortfarande inte. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vem fna tror du jag pratar om? Jag tror nog det finns rätt så många som är less på ditt sätt att debattera när du alltid drar in ditt privatliv.

Och än en gång, jag vet inte hur du var, du var säkert den som alla slog på osv men vi bryr oss fortfarande inte. ;)

I'm with you, son. Låt dig inte ledas bakom ljuset av den där hippie-aktiga texten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menade att "vi", är som att du dragit ihop en hel grupp med folk som är emot mig. Men endå så kommer nog endel kommer ställa sig bakom mig istället för bakom dig.

Du tror, nice. Tror gör man i kyrkan. :P

Okej, du bryr dig inte. Finns andra som gör det. Som visar "medlidande", eller kanske själv blivit utsatt. Var du den som höll med den som hade mest muskler i skolan du då eller? Eller var du kanske mobbaren själv? Usch, usch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor