Jump to content

Världens onödigaste elprylar

darkjak
 Share

Recommended Posts

Varför inte bara ta och lägga dom på elementet?

Hårfön drar MASSVIS med el, och torkar inte håret nämnvärt mycket snabbare än en handduk. Däremot så skadas håret (det är en orsak till att dagens kvinnor börjat bli skalliga: dom håller på med plattänger, hårfönar, hårfärg och sån skit)

Jadu, varför kanske inte göra både och? Så kan den enda lägga på elementen och den andra skovärmarn?

Näemen ojsan, drar det el? Då ska jag nog gärna bli sjuk, eller kanske klippa av mig allt hår.

@Leftbehind: Jag har tilll axlarna typ. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 151
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi har iaf en termostat som slår på och av våra element, och man man lägger nåt kallt på (ett par blöta skor) behöver givetvis termostaten vara på en längre tid.

I vår familj lägger vi inte skorna på (risk för eld, enligt morsan), utan vi lägger dom på en stol bredvid...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att ha igång bilens strålkastare under ljusa dagen kräver, om man lägger ihop alla de bilar som finns, rätt mycket bensin. Skulle man under dagtid byte ut dessa mot en reflex, eller något liknande som inte kräver bilens energi så skulle det vara bra :o

(Visst, det elen tas av batteriet, men det laddas ju upp av motorn... Eller? Jag kan inget om bilar)

Vad ska lysa på reflexerna så att de rexlekterar just till dig? Då måste någon ha lampor!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF ? e de inte !!!! :wub:^_^

ja skulle iaf klara mig utan ^_^

Utan spis? Jo man klarade sig på medeltiden också men frågan är om levandsstanarden var så hög. Men om du vill spendera 2 timmar med att göra upp en eld varje gång du ska koka makaroner så, visst inte mig emot. Fast du kanske syftade på elvispen? Det tar typ 3 gånger så långt tid att vispa grädde för hand och det är svårt att få samma tjocka skum. Palla vispa upp ägg och socker till en jämn och porös smet för hand?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor