Jump to content

Världens onödigaste elprylar

darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag håller på med ett projektarbete om hur vanliga människor kan minska på världens koldioxidutsläpp, utan att försämra sin livsstil.

Just nu håller jag på med lista på onödiga elektriska apparater. På listan finns exempel som skotorkare(!) och hårfön.

Vad för onödiga elprylar har du sett?

Lista dom här...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 151
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Menar du att du sett en USB-dammsugare, eller att dammsugare är onödiga?

USB-Dammsugare är onödiga ja

GRIM: Vi säger att din dator också är onödig

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att ha igång bilens strålkastare under ljusa dagen kräver, om man lägger ihop alla de bilar som finns, rätt mycket bensin. Skulle man under dagtid byte ut dessa mot en reflex, eller något liknande som inte kräver bilens energi så skulle det vara bra (w00t)

(Visst, det elen tas av batteriet, men det laddas ju upp av motorn... Eller? Jag kan inget om bilar)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att ha igång bilens strålkastare under ljusa dagen kräver, om man lägger ihop alla de bilar som finns, rätt mycket bensin. Skulle man under dagtid byte ut dessa mot en reflex, eller något liknande som inte kräver bilens energi så skulle det vara bra (w00t)

(Visst, det elen tas av batteriet, men det laddas ju upp av motorn... Eller? Jag kan inget om bilar)

Reflex på dagen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor