darkjak Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag håller på med ett projektarbete om hur vanliga människor kan minska på världens koldioxidutsläpp, utan att försämra sin livsstil. Just nu håller jag på med lista på onödiga elektriska apparater. På listan finns exempel som skotorkare(!) och hårfön. Vad för onödiga elprylar har du sett? Lista dom här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Alla dessa jefla USB-Saker Dammsugare, USB-Koppvärmare, Lampor, Fläktar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Dildo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Alla dessa jefla USB-Saker Dammsugare, USB-Koppvärmare, Lampor, Fläktar Menar du att du sett en USB-dammsugare, eller att dammsugare är onödiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 PLaystation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Menar du att du sett en USB-dammsugare, eller att dammsugare är onödiga? USB-Dammsugare är onödiga ja GRIM: Vi säger att din dator också är onödig Redigerad 7 januari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tallriksvärmare måste väll ändå egentligen ta hem priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Sen när "producerar" elektriska saker koldioxid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) OK... Som exempel kan jag ta rakapparater, som rakar sämre än vanliga rakhyvlar... *edit* @skribb Det gör dom inte, men däremot så finns det en massa förbränningskraftverk! Redigerad 7 januari, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 PS, Xbox, konsoler och datorer är inte onödiga saker. Det förenklar saker för många. Det handlar inte bara om att spela. Ja, kanske konsoler men de är ju datorer i andra format.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 PS, Xbox, konsoler och datorer är inte onödiga saker. Det förenklar saker för många. Det handlar inte bara om att spela. Ja, kanske konsoler men de är ju datorer i andra format.. Grim fjantade sig bara... som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Alla dessa jefla USB-Saker Dammsugare, USB-Koppvärmare, Lampor, Fläktar Har sett en USB-julgran (liten förstås) någonstans också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Skotorkare? Vad är fel på den? Menar du när man blött ner skornam, så sätter man i en slang så den sprutar i varm luft, och dom torkar? Och hårfön? Du har inte haft långt hår i vintern förmodar jag. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tallriksvärmare måste väll ändå egentligen ta hem priset. Meh! Den skulle ju jag säga! Så extremt onödigt. Sen är allt som kommer från Tvins väldigt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Som godfather sa, alla dom där usb sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 En chokladsmältare (!) som kostade runt 400 kr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Att ha igång bilens strålkastare under ljusa dagen kräver, om man lägger ihop alla de bilar som finns, rätt mycket bensin. Skulle man under dagtid byte ut dessa mot en reflex, eller något liknande som inte kräver bilens energi så skulle det vara bra (Visst, det elen tas av batteriet, men det laddas ju upp av motorn... Eller? Jag kan inget om bilar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Att ha igång bilens strålkastare under ljusa dagen kräver, om man lägger ihop alla de bilar som finns, rätt mycket bensin. Skulle man under dagtid byte ut dessa mot en reflex, eller något liknande som inte kräver bilens energi så skulle det vara bra (Visst, det elen tas av batteriet, men det laddas ju upp av motorn... Eller? Jag kan inget om bilar) Reflex på dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Reflex på dagen? Reflex-aktigt då... Du vet, reflekterar ljus? *EDIT* Kan man få in 4 miljarder transistorer i en liten skiten processor på 5x5 cm kan man säkert lyckas med min sak! Redigerad 7 januari, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Reflex-aktigt då... Du vet, reflekterar ljus? Solceller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts