Reve Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det kommer att snöa på vissa uppdrag, snön är som regn, faller ner från himlen och ner i marken. Anledningen till att det inte kan börja snöa när som helst är antagligen, det snöar ju bara under några månader, inte fan snöar det mitt i sommaren... Om du vill att det ska snöa så får du ta och ladda ner Edison Carters Cheat Device där du kan välja mellan sol, snö, regn, dimmigt, mörkt osv. Va trist jag trodde man skulle få uppleva ett vintrigt New York! Åhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Har inte märkt av någon snö alls och ändå har jag klarat spelet och sålt bort PSPn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Någon som vet ett exakt datum till Lcs till PS2, PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Någon som vet ett exakt datum till Lcs till PS2, PC? Preliminärt releasedatum enligt CDON är 2006-04-28 Edit: PS2 då alltså. Redigerad 4 mars, 2006 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Preliminärt releasedatum enligt CDON är 2006-04-28 Edit: PS2 då alltså. Ah, tack Azore. Härligt att ha ett realese-datum att gå efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ah, tack Azore. Härligt att ha ett realese-datum att gå efter. Varsågod. Ja visst, så man kan räkna ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Kommer det överhuvudtaget till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Kommer det överhuvudtaget till PC? Inte vad jag vet, tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Snön kommer när du är på Car salemans mission nivå nio eller om du använder Edison Carters Cheating Device här hittar du det EC CD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts