armin Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Kommer det vara snö i LCs ? faan va grymt iså fall om det kommer att finnas. tänk att köra runt i liberty city på natten medan det snöar , Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har spelet till PSP och där regnar det ibland men inget snö har ännu visat sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det stog att det skulle snöa tidigare ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det stog att det skulle snöa tidigare ju! Saker och ting ändras ofta under spelens produktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 :'( NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheva_lover Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Om man laddar ner Edison Carters cheat device kan man få snö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Om man laddar ner Edison Carters cheat device kan man få snö.. Jag är säker att jag har skrivit samma sak som du utan smilien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheva_lover Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jaha, i en annan tråd då asså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jaha, i en annan tråd då asså? Antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Saker och ting ändras ofta under spelens produktion. Guuuh va jobbigt! Får hoppas att det kmr tillbaka till PC/Ps2 versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Guuuh va jobbigt! Får hoppas att det kmr tillbaka till PC/Ps2 versionen! GTA3 menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Nej lcs kommer till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ohh, tänk om nya myter till LCS skulle produceras när det släpps för PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Det var ju i några uppdrag snön skulle komma fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ohh, tänk om nya myter till LCS skulle produceras när det släpps för PS2. Hoppas det, men tyvärr tror jag inte det. Glömmer aldrig stämningen på forumet då SA var nytt. Satt bara och väntade på att nån skulle skriva något I myt-trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Haha, var inte "skeppet på bottnen" en av de sista myterna som fick liv till SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Haha, kommer ihåg när man satt vid tv:n och bara letade och letade myter och blev exalterad av något "litet" udda. Det var tider, iofs kanske R* kunde göra myter till nästa stora ny-producerade GTA-spel, om vi nu får något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ursäkta mig, ska sluta skriva om SA i LCS-forumet, excuse moi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dumbom Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Haha, skrattade rätt gott när jag såg att det fortfarande löv på träden - och snö på marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Det kommer att snöa på vissa uppdrag, snön är som regn, faller ner från himlen och ner i marken. Anledningen till att det inte kan börja snöa när som helst är antagligen, det snöar ju bara under några månader, inte fan snöar det mitt i sommaren... Om du vill att det ska snöa så får du ta och ladda ner Edison Carters Cheat Device där du kan välja mellan sol, snö, regn, dimmigt, mörkt osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts