Anathema Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Såg Saw2 igår. (hos en kompis) Ganska bra och slutet var inget man skulle klura ut. Bra att man såg delar ur ettan. Så ja, vad tycker ni om filmen? (om ni har sett den ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ja den var väll bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tycker den var bra, men det var inte samma känsla som i ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Väldigt bra, men som HOWHOW sa. inte samma känsla som i ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Den var bra. men ändå inte.. Så muppat slut, menar allting kunde ju inte hänga ihop. asså om man tänker hur han farsan såg det på skärmen och sen "verkligheten".. aja,den var väl sådär. 1an är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hör inte den här hemma i skräckfilmstopicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hör inte den här hemma i skräckfilmstopicen? Tror den klassas som thriller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tror den klassas som thriller Jag skulle klassa den som skräp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Filmen slutar så att huvudpersonen, som försöker rädda sin son hamnar i rummet som dom var i i SAW1 . och så kommer en hora som heter Anna och säger "game over" så stänger hon dörren, och sen så dör den där killen som gör allt. dvs han som kallas "jigsaw" så jag har den olagligt nerladdad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag skulle klassa den som skräp... Kunde inte ha sagt det bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag har inte sett någon av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag tyckte att SAW II var lika bra som ettan. Skönare "miljöer" enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Filmen slutar så att huvudpersonen, som försöker rädda sin son hamnar i rummet som dom var i i SAW1 . och så kommer en hora som heter Anna* och säger "game over" så stänger hon dörren, och sen så dör den där killen som gör allt. dvs han som kallas "jigsaw" så jag har den olagligt nerladdad Amanda* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Amanda* Hah sug på den Didier.. Spoiler! (Kanske inte lönt att varna när Didier redan avslöjat slutet?) Någon som vet vad låten heter som spelas när han biffen skär sej i nacken efter nummer ? Har hört den när nån hade gjort film när han haxxa Xbox 360 också :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Någon som vet vad låten heter som spelas när han biffen skär sej i nacken efter nummer ? Har hört den när nån hade gjort film när han haxxa Xbox 360 också :S Någon av dessa? # "Irresponsible Hate Anthem (Venus Head Trap Mix)" Performed by Marilyn Manson # "Rev 22:20 (Rev 4:20 Mix)" Performed by Puscifer # "Sound Effects and Overdramatics" Performed by The Used # "Burn the Witch (UNKLE Variation)" Performed by Queens of the Stone Age # "Forget to Remember" Performed by Mudvayne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Mjah, den är väll rätt bra. 1an var bättre dock. btw. i ettan. pausa vid "monstret" i garderoben hos fotografen Ser ut som en golvmopp med en fastklistrad potatis på som näsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Någon av dessa? # "Irresponsible Hate Anthem (Venus Head Trap Mix)" Performed by Marilyn Manson # "Rev 22:20 (Rev 4:20 Mix)" Performed by Puscifer # "Sound Effects and Overdramatics" Performed by The Used # "Burn the Witch (UNKLE Variation)" Performed by Queens of the Stone Age # "Forget to Remember" Performed by Mudvayne Nej ingen av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Såg den idag. Efter filmen var jag helt stum. Själva idén den regissören har fått, storyn. Underbart. Det förvånade mig hur blåst man verkligen blev i slutet. Ingen hade kunnat klura ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag såg den första mot min vilja.. hoppas jag slipper se den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Finns den ute än? Jag har sett den, men det var en hmmm... "buske verision" och den ÄGER! Redigerad 11 februari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts