_EmiL_ Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tihi. I en gammal tråd med samma ämne stog det också en cola flaska på bordet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har ingen bättre bild. http://img206.imageshack.us/img206/4863/mittrum2hm.jpg Diggar phono-pluggen du har som wallpaper. länk? O fy i helvete!! (rent ut sagt). Hur står du ut? Slänger upp en bild imorrn eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Här är min... @Mr.Dumbom: Vi har lika dator VI MED! Jag HADE sådana högtalare också... Men nya har jag nya då dom gammla gick sönder.. Har ingen bild nu. Ska lägga upp i morgon. När jag städat. Ska sätta upp nya hyllor och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 O fy i helvete!! (rent ut sagt). Hur står du ut? Jag står inte ut utan sitter inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tihi. Super Mario Sunshine! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag har samma stereo som tiger Maffigt ljud må jag säga. O ja. @ _EmiL_: Hur orkar du ens komma ihåg en sån sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Postade den här i senaste tråden, har inte hänt så mycket, jag trivs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag står inte ut utan sitter inne. Sitter du inne? För vad? Slänger upp en bild på min när jag får min nya digitalkamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tihi. Vi har likadana glas, likadan mus och jag har haft ett likadant tangentbord. http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif Vet inte om jag orkar ta en bild though, rätt stökigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Vi har likadana glas, likadan mus och jag har haft ett likadant tangentbord. http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif Vet inte om jag orkar ta en bild though, rätt stökigt. Men, se till att ta en bild! Sa du väl i förra tråden att du skulle göra också? Edit: Då påstod du att vi hade samma (likadana?) skärmar också. Scary. Redigerad 8 januari, 2006 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Sitter du inne? För vad? Slänger upp en bild på min när jag får min nya digitalkamera. Mord och våldtäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 O ja. @ _EmiL_: Hur orkar du ens komma ihåg en sån sak? Jag har fotografiskt minne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Såhär ser det ut hos mig. Skall tapetsera om idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Vi har likadana gardiner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts