Carolus XII rex suenica Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Av dom som fortfarande är online, och skriver i jämna mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Tja, Hultenius var väl den första medlemmen och han skriver ju inlägg. Jag blev medlem ganska tidigt också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 jag joinade före dig här har du det 25 första i ordning som joinade: Hultenius ForumBot Test1 Erik MasterOfGames Vincere DonDolmades Rohzcak Arman GTA3_PLAYER Blaque Hawkeye Pampers FerkurZ! Vixtor Waingro bombombom fetfindus MasMas Salvatore MadeMan TITAN [O][T] phr3ak znk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 jag joinade före dig här har du det 25 första i ordning som joinade: Hultenius ForumBot Test1 Erik MasterOfGames Vincere DonDolmades Rohzcak Arman GTA3_PLAYER Blaque Hawkeye Pampers FerkurZ! Vixtor Waingro bombombom fetfindus MasMas Salvatore MadeMan TITAN [O][T] phr3ak znk Hultan är la nr. 2??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Hultan är la nr. 2??? Admin är 1:a... Ja brukar ofta vara inne... kanske 8, 9 timmar per dygn men ja postar inte så mycke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Jag e nr. 6 skit stolt och glad över det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Admin är 1:a... Ja brukar ofta vara inne... kanske 8, 9 timmar per dygn men ja postar inte så mycke... 8-9 h....???....går du i skolan över huvud taget eller?...jag skulle aldrig hinna med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 (redigerad) Admin är 1:a... Ja brukar ofta vara inne... kanske 8, 9 timmar per dygn men ja postar inte så mycke... oj missade det edit: hultan är faktiskt 1:a admin finns inte längre Redigerad 24 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 8-9 h....???....går du i skolan över huvud taget eller?...jag skulle aldrig hinna med det... aja 6 timmar kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 oj missade det edit: hultan är faktiskt 1:a admin finns inte längre det står memeber no. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Ok då vet jag vilka som e veteraner då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Ok då vet jag vilka som e veteraner då! StellHell GTA3 Player Space Hunter2001 Arvid Misterwhoopee Hultan(Menar du det???) Blaque Masterofgames Stoffe Jag(Anser jag själv iaf) Kommer inte på fler på rak arm som man säger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Heyy jag joinade ganska så tidigt 2001typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 (redigerad) Heyy jag joinade ganska så tidigt 2001typ ne, det står att du: Joined: 29-July 02 Det var inte alltför tidigt och så är du member nr. 319... Redigerad 25 januari, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Heyy jag joinade ganska så tidigt 2001typ hehe... din tidsuppfatning är = 0 forumet statade i maj 02 och du joinade 2001 hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Heyy jag joinade ganska så tidigt 2001typ Kommer inte på fler på rak arm som man säger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Ok....jag chansade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 jag har inte varit medlem länge men jag är väldigt aktiv. Jag har bredband så jag kan vara inne med jämna mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Kommer ihåg den gamla sajten..."kristoffers gta-sajt" men när den inte uppdaterades på ett bra tag glömde jag helt enkelt bort den. Men jag tittade in när jag tänkte på att skaffa GTA3 och såg en helt ny gta-sajt med ett snyggt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 StellHell GTA3 Player Space Hunter2001 Arvid Misterwhoopee Hultan(Menar du det???) Blaque Masterofgames Stoffe Jag(Anser jag själv iaf) Kommer inte på fler på rak arm som man säger!!! Arman har varit här länge också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts