w3iland Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Redigeringen är inte så bra men har lärt mig att göra det bra nu men btw här är den GTA San Andreas Stund Movie 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Jag drar väl hem den och kollar om den är bra då, Tog visst en halvtimma, Jag får edita in bedömningen 138,4 MB! Redigerad 7 januari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hehe jaa ..vad har du för uppkoppling ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Vet inte så noga men så snabbt är det inte, 2mbit kanske Redigerad 7 januari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Aha okej.. För jag tankade en film på 150 mb på FF på 10 min med 8 Mbit/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Vissa sitter ju på en 20 Mbit lina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det var helt omöjligt att minska filen storlek med Winrar eller Winzip eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Funkar utan problem och ladda ner den ju jag ladda ner den på 8 min så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hehe några jar tankat den men ingen kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts