kire21 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Nu har jag gjort klart min bil i 3ds max 8. Och nu ska jag exportera bilen till sa men detta fel kommer upp.http://img301.imageshack.us/img301/734/namnls1qf.png Vad är problemet? :'( Redigerad 7 januari, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har inte det programmet, men jag skulle gissa på att du har felinställda vägar när du skall exportera den du skall. Vet ej hur jag förklarar, men det är nog något som är feliställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Finns det något annat program jag kan använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Du måste se till att alla delarna är "atatchade" till varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Atatchade=? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har aldrig använt 3ds max men tror du har gjort något fel med hiarchyn (stacning?) importera den i zmod sen öppnar du en bil/motorcykel/vad du nu har gjort i ett nytt zmod, ha 2 zmodeler program öppe sen öppnar du hiarchyn och kollar på orginalt sen gör du så det ser lika dant ut på din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Om du klickar på hirarchy i 3ds Max (tip två fyrkanter med pilar i mellan i menyn med bilder). så kan du koppla ihop alla delar genom att koppla ihop dem. importera orginal bilen och koppla likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Visa en bild på knappen eller något jag kan inte hitta knappen. Redigerad 9 januari, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Bild på knappen. Den röinringade knappen konektar du med klicka på den och klicka sedan på objektet som ska bli "pekat" på av ett annat objek och dra till det andra objektet. Edit bilden glömde ja Redigerad 9 januari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts